וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון דרוקר: "עוד לא הגענו לשיא"

25.7.2012 / 15:22

איגוד הכדורסל ערך קבלת פנים לנבחרת העתודה שחזרה לדרג א'. שיבק: "נבחרת העתודה תקבל את התנאים של הבוגרת"

איגוד הכדורסל ערך היום (רביעי) קבלת פנים חגיגית במשרדי האיגוד לנבחרת העתודה שעלתה בסוף השבוע לדרג א' של אירופה. בקבלת הפנים נכחו ממלא מקום היו"ר אבנר קופל, עו"ד שמעון מזרחי, מנהל האגף המקצועי אריק שיבק, יו"ר הועדה המקצועית משה ויינקרנץ, המאמנים ושחקני הנבחרת.

בסיום קבלת הפנים קיבל צוות הנבחרת תשורה מהאיגוד והקפטן עוז בלייזר העניק לאבנר קופל תשורה מטעם הנבחרת. בנוסף התבשרו שחקני הנבחרת שהם ישתתפו בעוד שבועיים בטורניר הכנה בראשון לציון עם הנבחרת הלאומית והנבחרות הבוגרות של רומניה ובלגיה.

"אין ספק שמערכת ארוכה מאוד של אימונים ומחנות אימון זו תקופה לא פשוטה", אמר קופל, "עשיתם את זה כמו גברים. כאחד שמלווה הרבה שנים את הכדורסל הישראלי אני חושב שההישגיות שלנו היתה זה שהייתם נבחרת, הוכחתם שאתם ראויים ועשיתם עבודה מצוינת וצריך להסיר בפניכם את הכובע. מדליית ארד בדרג ב' עדיין לא אליפות אירופה אבל הישג גדול. המטרה הבאה זה דרג א' בשנה הבאה להגיע שם למקום הגבוה ביותר"

קופל הוסיף ואמר: "אני מודה קודם כל לצוות המקצועי, לשרון דרוקר, אני גאה מאוד שבתקופתי הקצרה בתפקיד ממלא מקום יו"ר איגוד הכדורסל שהייתי בין המשפיעים על המינוי שלך ואני גאה מאוד בך ובשני העוזרים כמובן. מעל כולם, אריק שיבק שנכנס לפני חודשיים לתפקיד המנהל המקצועי של הנבחרות. עם סיום הקמפיין בספטמבר של נבחרת ישראל, אריק ייכנס במלוא כוחו לתפקיד המנהל המקצועי, פירוש הדבר שנבחרת עתודה לא צריכה לסיים את הקמפיין באליפות הזו אסור לנו לאבד את השחקנים הטובים שלנו בגיל 18-21".

קופל סיפר על תוכניות האיגוד: "אני אמליץ שאנחנו צריכים לשמר את הגילאים האלה שימשיכו ביחד. אני חושב שהמערך המקצועי הזה ביחד עם משה ויינקרץ, ננסה למצוא דרך להקים ליגה לגילאי 18-23 כדי לשמר את השחקנים האלה בליגה. גם אם זה ייפול על קבוצות ליגת העל כליגה משנית כי צריך להמשיך ולקדם אתכם. הקבוצות בליגת העל רוצות לנצח ולא תמיד נותנות לשחקנים האלה לבוא לידי ביטוי אז עכשיו צריך להקים ליגה משנית שתקדם את השחקנים האלה".

שיבק, הפעם בתפקיד מנהל האגף המקצועי, אמר: "שוחחתי אתכם כשבוע לפני שיצאתם אמרתי לכם בדיוק מה אני חושב שאתם צריכים לעשות. הסברתי לכם את המשמעות של הדברים אם הם יבוצעו, זכיתי בגביעים ובאליפויות ובהרבה הישגים ואני אומר לכם שתמיד ששואלים אותי מה הרגע הכי גדול שלי בקריירה, מדליית כסף עם העתודה. צריך להמשיך ולהתקדם. נעבוד קשה וננסה שהנבחרות הצעירות יקבלו את כל התנאים, המסר שלנו בהכנות היה שנבחרת העתודה תקבל את כל מה שהנבחרת הבוגרת מקבלת. באוקטובר אנחנו נקים נבחרת עד 23 היא תשחק בשנה הבאה באונברסיאדה".

המאמן שרון דרוקר חתם את הדברים: "קריירה של מאמן אתה עובר הרבה דברים, שיאים ורגעי שפל, לא תארנו לעצמנו את גודל ההתעניינות בנו. הפכנו ליחידה אחת לוחמת ומגובשת שעשתה את ההיחשג הזה. זו היתה תצוגה של קבוצה של לוחמים, אומרים שהשלם שווה יותר מסכום חלקיו וזה מאפיין אותנו. באתם והוכחתם עם הרבה לב ונשמה ועשינו את זה בדרך שלנו. מפה אנחנו צריכים להמשיך הלאה. לא הגענו לשיא זה נתן לנו תאבון להמשך ואני מקווה שקיבלתם בקמפיין הזה הרגלי עבודה ותוכלו להשתמש בהם כיסודות להמשך הקריירה".

נבחרת העתודה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully