וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בנין: "יש לנו חוב לקהל, רוצים להחזיר להם בגדול"

25.7.2012 / 19:05

מאמן מכבי נתניה מאמין שקבוצתו מסוגלת למחוק פיגור 2:1 מול קופס (ה', 18:30): "מבינים את הציפיות". שבחון צפוי לפתוח

במכבי נתניה מתכוננים למשחק החוץ מחר (חמישי, 18:30, כרגע אין שידור) בקופס כאל אחד המשחקים החשובים ביותר שהיו למועדון בשנים האחרונות. הקבוצה של טל בנין זוכרת היטב את ההפסד במשחק הראשון במושבה 2:1 ויודעת שתצטרך לעשות מהפך בקופס ולהתעלות על עצמה על אף העובדה שהקבוצה נמצאת בכושר משחק לא טוב ועדיין איננה מחוברת. היהלומים יהיו חייבים להבקיע לפחות שני שערים אם ברצונם להעפיל לשלב המוקדמות השני של הליגה האירופית.

?במצבים כאלה לא צריך להסביר יותר מדי", אמר טל בנין במסיבת העיתונאים. "אנחנו רוצים קודם כל להחזיר לעצמנו את האמון והתקווה. יש לנו חוב לקהל ואנחנו רוצים להחזיר בגדול עם עלייה. אנו מבינים את כל הציפיות הרבות מהקבוצה, אני בעד ציפיות ומאמין שנעמוד בהם אחרי המשחק הזה".

הבוקר תערוך הקבוצה אימון קל עם מאמן הכושר חזי נחשוני, שיכלול בעיקר מתיחות וריצה קלה, ובערב ייערך האימון המסכם במגרש הסינטטי בו יתקיים מחר המשחק. אחד השחקנים אמר לקראת המשחק כי "ברור שלהפסיד בבית זה בור גדול לפני המשחק השני ואנחנו יודעים מה המצב אצלנו שעדיין לא התחברנו וחסר לנו כושר משחק אבל הם לא קבוצה גדולה ועם נחישות והרבה ריכוז אפשר לחזור עם ניצחון שיספיק כדי לעלות, זה עדיין תלוי רק בנו".

יוסי שבחון צפוי לפתוח הפעם בהרכב לאחר שעלה כמחליף במשחק הקודם ואף כבש שער. מעבר לכך, לא צפויים יותר מדי שינויים בהרכב. טל בנין מתלבט עדיין בין ליאוניד קרופניק לדריוש פטרשאק בעמדת הבלם לצד עידו לוי בשל הכושר הירוד של הבלם בשלב זה.

הרכב משוער מכבי נתניה: לואיג'י צ'נאמו, טובארנו פינאס, עידו לוי, ליאוניד קרופניק (דריוש פטרשאק), אורי שטרית, עומר צלישר, ארנון טמיר, יוסי שבחון, עלי חטיב, עידן שריקי, אחמד סבע.

קופס הפינית מאמינה כי תצליח לשמור על יתרונה מול מכבי נתניה, למרות שהובסה בתחילת השבוע 6:0 במשחק ביתי מול המוליכה אינטר טורקו וירדה למקום האחרון בליגה הפינית. "נתניה צריכה לכבוש לפחות פעמיים כך שאנחנו במצב טוב, אבל לא נבוא כדי להתגונן ולהעיף כדורים קדימה", אמר טרו טייפאלה בן ה-39. "נצטרך לשחק כמו ששיחקנו בישראל - להגן טוב ולתקוף בצורה יעילה. אנחנו בעמדה מצוינת. יתרון נוסף שלנו הוא המגרש הביתי וכמובן העובדה שבישראל הליגה עדיין לא החלה".

הרכב משוער קופס: מיקה הילאנדר, פירי קרקאינן, יוני ניסינן, אטצ'ו טאבה, מרקוס יואנמקי, פול אוביפולה, אטס פורייה, טרו טייפאלה, אנטי הינינן, אלכסי פאנאנן, מיקה אילו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully