וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: פיראס מוגרבי עשוי להצטרף לסטיאווה בוקרשט

23.7.2012 / 17:21

בצרפת שטוענים שהקשר, שנבחן בסנט אטיין ולא קיבל חוזה, מועמד לשחק ברומניה. הצרפתים: "השחקן ונציגיו התחרטו"

קשר מכבי נתניה, פיראס מוגרבי, עשוי לחתום דווקא בסטיאווה בוקרשט, כך על פי דיווחים בתקשורת הצרפתית. מוגרבי בן ה-21 נבחן בימים האחרונים במדי סנט אטיין ורשם שתי הופעות טובות במשחקי האימון מול אז'קסיו ולאנס, בהם שיחק מחצית בכל משחק. בסנט אטיין ביקשו מהשחקן להישאר שבועיים נוספים במבחנים אך זה סירב.

סנט אטיין הוציאה הודעה רשמית בנושא בה נכתב שהשחקן שינה את דעתו לגבי המשך המבחנים: "אחרי שכל הצדדים הסכימו להאריך את תקופת המבחנים, מוגרבי ונציגיו החליטו לסיים את המבחנים. הישראלי הבינלאומי עזב את מתחם האימונים הבוקר".

כעת, כאמור, ייתכן והשחקן יעשה דווקא את הדרך לרומניה, לשורות הקבוצה של ג'יג'י בקאלי, שסיימה אשתקד במקום השלישי ומשחקת במוקדמות הליגה האירופית. אם מוגרבי יגיע לסטיאווה הוא יהיה הישראלי השלישי במועדון, אחרי קלמי סבן והמאמן רוני לוי.

מוגרבי כבש אשתקד חמישה שערי ליגה במדי מכבי נתניה. בסיום העונה תם חוזהו והוא סירב להצעת המועדון לחתום על חוזה חדש והחליט לנסות את מזלו מעבר לים. השחקן הבטיח לראשי נתניה כי ישחק במועדון אם לא ימצא קבוצה באירופה, אך כעת נראה כי הוא ממשיך להתרחק מחזרה לקבוצה של טל בנין.

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully