וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוב באומן: "חשבתי שמייקל פלפס בכלל לא יגיע ללונדון"

מאמנו האישי של השחיין האמריקאי התראיין וסיפר על כושרו ערב פתיחת המשחקים. "בסקאלה של 1 עד 10, הוא כרגע ב-8"

מה לא עבר על מייקל פלפס בדרך למשחקים האולימפיים בלונדון? השחיין האמריקאי דעך, כושרו ירד והוא אפילו נתפס בעדשת המצלמה בזמן שעישן סמים. יומיים לפני יריית הפתיחה מאמנו של פלפס, בוב באומן, התראיין ל"אל פאיס" הספרדי וסיפר בצורה נרחבת על התלאות הרבות שעבר עם השחיין רק בכדי להגיע למעמד הנכסף.

"ההכנה לאולימפיאדה הזו הייתה הכי קשה בהרבה מההכנות שעשיתי עם מייקל לסידני, אתונה ובייג'ינג. זה היה אתגר עצום. מייקל כבר לא ילד וכעת יש לו מחויבויות רבות. הוא מגיע ממקום אחר לחלוטין. לאחרונה הוא בנה את החייים שלו סביב המטרה להצליח בלונדון, אבל אם לומר את האמת, יותר מפעם חשבתי שהוא בכלל לא יגיע לשם", הודה באומן.

"במרץ 2009, באמצע המשבר הגדול שעבר עליו, צילצלתי אליו. הוא אמר לי: אני רוצה לשחות במשחקים בלונדון. זה הרגע שבו ידעתי שהוא מספיק רוצה את זה. ב-16 החודשים האחרונים מייקל היה מאוד יציב בגישה שלו. הוא התאמן בצורה נורמלית. בסאקלה של 1 עד 10, אם 10 הוא הכושר של פלפס בבייג'ינג 2008, אז הוא עומד כעת על 8 או 9".

באומן אף התייחס ליחסים בינו לבין פלפס: "מעולם לא הייתה בינינו הבנה כמו שיש בינינו היום. מעולם לא חלקנו כל כך הרבה מחשבות ורגשות. מייקל אמנם הגיע לשיאו ב-2008, אבל הרעב שלו לא השתנה". פלפס יתחרה בלונדון בשבעה מקצים שונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully