וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: הנלי רמירז עובר ללוס אנג'לס דודג'רס

25.7.2012 / 11:01

הכוכב המתוסכל של מיאמי חוצה את היבשת כחלק ממכירת החיסול. אלכס רודריגז שבר את היד מהגשה של פליקס הרננדז

אומנם הלילה (בין שלישי לרביעי) היה עוד ערב משחקים מלא במסגרת ליגת הבייסבול, אבל הדבר בו כולם מתעסקים בימים האחרונים ברחבי הליגה הוא כמובן חלון ההעברות ההולך ונסגר והשינויים הגדולים שהוא מביא עימו. הטרייד הגדול שככל הנראה נסגר במהלך הלילה בארצו של הדוד סם מעביר את הנלי רמירז ממיאמי שבחוף המזרחי, כל הדרך ללוס אנג'לס דודג'רס, אי שם לחופי האוקייאנוס הפאסיפי.

רמירז לא ממש היה מרוצה במארלינס העונה, לאחר שהוזז מעמדתו בשורטסטופ לטובת חוזה רייז שהגיע לקבוצה המתחדשת. הוא פתח את העונה בצורה חלשה בבסיס השלישי ולמרות שיפור ביכולתו, במיאמי החליטו לוותר עליו כחלק מהויתור על העונה כולה, במסגרתו נשלחו אמש אניבל סאנצ'ז ועומר אינפנטה לדטרויט, כאשר גם המגישים ג'וש ג'ונסון והית' בל מוצעים למרבה במחיר. יחד עם רמירז עוברים לדודג'רס הרליבר רנדי קואט ומיאמי תתחזק במגיש ניית'ן אבולדי ובשחקן מיינור ליג.

טרייד מעניין נוסף שהיה במהלך הלילה הוכיח את כוונותיה של פיטסבורג ללכת רחוק בעונה הקרובה. הפייראטס הביאו מיוסטון את המגיש וונדי רודריגז, שיחזק את הרוטציה לצד אי ג'יי בארנט וג'יימס מקדונלד. בתמורה לרודריגז, שמחזיק השנה במאזן 9:7 עם ERA של 3.79, שלחה פיטסבורג ליוסטון שני מגישי טריפל איי איכותיים בדמות רודי אואנס וקולטון קיין, ששיחקו באולסטאר של ליגת הפיתוח, כמו גם את האאוטפילדר רובי גרוסמן.

ולא רק טריידים היו הלילה, אלא גם פציעה כואבת במיוחד. אלכס רודריגז, הסלאגר של היאנקיז, צפוי להיעדר בתקופה הקרובה, זאת לאחר שהוא שבר את ידו השמאלית מהגשה של פליקס הרננדז בהפסד של הפסים הלילה 4:2 בסיאטל. "זו מכה קשה, לא חשבתי שזה שבר, אבל הסתבר שזה כן". דרק ג'יטר הבהיר: "זה לא היה מכוון. אסור לנו להרגיש רע מדי, צריך לעלות רמה עכשיו".

בואו לדבר על בייסבול בפורום הספורט האמריקאי של וואלה!

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully