וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: שלושים ומשהו משהו

25.7.2012 / 8:53

אדם דאן ירה להומראן מספר 30 והוויט סוקס ניצחו 4:11 את מינסוטה. בוסטון עקצה את טקסס 1:2, עוד הפסד ליאנקיז

העונה שעברה הייתה ללא ספק אחת הגרועות בקריירה של אדם דאן, אם לא הגרועה ביותר. הסלאגר של הוויט סוקס לא הצליח לשחזר את העוצמות שהיו לו בסינסינטי ואחר כך גם בוושינגטון והעסק נראה אבוד. אבל דאן התאפס על עצמו בפגרה, הסתגל לעיר הרוחות ולאמריקן ליג בכלל והשנה הוא שוב יורה. הלילה (בין שלישי לרביעי), הוא רשם הומראן מספר 30 העונה, מקום ראשון בליגה והוביל את שיקגו ל-4:11 מוחץ על מינסוטה. דאן רחוק חמישה הומראנים ממספר הקסם 400 ואילו הוויט סוקס בשוויון עם דטרויט על ראשות בית המרכז.

עוד ב-AL: השוויון הזה התאפשר לאחר שקליבלנד לא נבהלה מהומראן נוסף של מיגל קבררה וניצחה 2:3 את דטרויט, כדי לחזור בעצמה למאבק. ג'רמי הליקסון רשם ניצחון ראשון בעשר הופעותיו האחרונות וטמפה ביי הכניעה 1:3 את בולטימור. אוקלנד לא רואה בעיניים והיא ניצחה בפעם השישית ברציפות, כאשר הפעם הקורבנות היו שחקני טורונטו, שנכנעו 7:2. סינגל של מייק אבילס סייעה לבוסטון לעקוץ את טקסס באינינג התשיעי ולצאת עם 1:2 מארלינגטון. המגיש הצעיר עם השם המגניב וויל סמית' סיפק שבעה אינינגים נהדרים וסידר לקנזס סיטי 1:4 על האיינג'לס. היאנקיז מרגישים כנראה נינוחים בצמרת כי הם רשמו הפסד חמישי בשישה משחקים, 4:2 מול סיאטל למרות הומראן 27 של קרטיס גרנדרסון. איצ'ירו סוזוקי סיים עם חבטה אחת משלושה ניסיונות.

ב-NL: זאק גריינקי רשם שבעה וחמישה וריאן ברון סיפק הומראן מספר 27 העונה, אבל פילדלפיה המתאוששת שמה שש ריצות בשמיני וניצחה את מילווקי 6:7. פול מהולם ניצח בפעם החמישית ברציפות עם שמונה ושבעה, הקאבס גברו 1:5 על פיטסבורג. מי שמנצלת כל מעידה של פיטסבורג היא סינסינטי, שעם ניצחון שישי רצוף בדמות 2:4 על יוסטון, מנסה לייצר בריחה. אר איי דיקי (שישה ושבעה) איבד את רצף 11 הניצחונות שלו והמטס המשיכו להתרסק עם הפסד 5:2 לוושינגטון, אצלה רשם ג'יו גונזאלס (שבעה וארבעה) ניצחון 13 העונה. אטלנטה ניצחה במיאמי 3:4 והיא שומרת על מקומה בצמרת החטיבה. אדם ווינרייט נתן שבעה ושליש עם שבע הכשות וסנט לואיס ניצלה ערב לא טוב של קלייטון קרשאו וניצחה 2:8 את הדודג'רס. ג'ו סונדרס רשם שבעה ותשעה ואריזונה עם שישה ניצחונות רצופים אחרי 2:6 על קולורדו, למרות צמד של מייקל קדאייר. סן פרנסיסקו הפנטסטית לא עוצרת, מדיסון בומגארנר סיים עם שבעה ותשעה וסינגל של ברנדון קרופורד נתן ווקאוף ו-2:3 על סן דייגו.

בואו לדבר על בייסבול בפורום הספורט האמריקאי של וואלה!

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully