וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי בריאנט: "הפכנו לקבוצה טובה יותר"

ארה"ב מרוצה מהטיול מול ספרד. לברון: "מחכים לאתגרים האמיתיים". גאסול: "האיבודים שלנו איפשרו להם לרוץ בקלות"

רגע לפני פתיחת האולימפיאדה, נעלה אמש (שלישי) נבחרת ארצות הברית את מסע משחקי ההכנה שלה עם ניצחון מרשים 78:100 על ספרד בברצלונה. הדרים טים גרסת 2012 פתחה חלש ואיפשרה לספרדים השאפתניים לעלות ליתרון של תשע נקודות, אבל פתחה מבערים בהמשך בעזרת כרמלו אנתוני (27 נקודות) ולברון ג'יימס (25 נקודות), שהפיגו את החששות מפני הנחיתות האמריקאית בקו הקדמי והוכיחו שהם מגיעים בכושר שיא לטורניר האולימפי במטרה לשמור על מדליית הזהב, בה זכו עם ניצחון קשה על הספרדים בגמר בבייג'ינג.

צפו בתקציר המשחק מאתר NBA.COM

"שיחקנו נגד שתי נבחרות קשוחות מאוד כשניצחנו את ספרד וארגנטינה", סיכם קובי בריאנט, שהסתפק הפעם בשש נקודות בלבד. "ואני חושב שהמשחקים הללו הפכו אותנו לקבוצה טובה יותר. הם הראו לנו כמה דברים שאנחנו רוצים לעשות אחרת, כמה דברים שאנחנו עושים כמו שצריך, ולכן אנחנו מרגישים די טוב לגבי הסיכויים שלנו באולימפיאדה".

לברון, שהוסיף גם שמונה אסיסטים ל-25 הנקודות שלו אותן קלע ב-10 מ-15 מהשדה), אמר: "זה היה מבחן טוב עבורנו, אבל עכשיו משחקי ההכנה ומשחקי הידידות נגמרו, ואנחנו כבר מצפים לאתגרים האמיתיים שמחכים לנו בלונדון".

כריס פול הוסיף: "ידענו שזה משחק גדול, וקואץ' K אפילו אמר לנו שזה כנראה המשחק הכי גדול שהיה כאן מאז שהנבחרת האמריקאית של 1992 הייתה כאן, אז התייחסנו אליו ככזה והשגנו ניצחון טוב עבורנו".

שחקן נבחרת ארצות הברית כרמלו אנתוני מול שחקן נבחרת ספרד סרג' איבקה. Manu Fernandez, AP
לא כוחות. אנתוני/AP, Manu Fernandez

בצד השני היה פאו גאסול, שהוביל את נבחרתו עם 19 נקודות אבל ראה את חבריו מה-NBA עושים כרצונם על הפרקט ונותר מתוסכל. "כמובן שהיינו שמחים לשחק טוב יותר כקבוצה", אמר פורוורד הלייקרס. "ביצענו יותר מדי טעויות והם ניצלו אותן. הם יחידה מהירה ואתלטית מאוד, וברגע שהם הצליחו לרוץ לכמה מתפרצות בגלל האיבודים שלנו, הכל הפך להיות הרבה יותר קשה בשבילנו".

כרמלו ולברון כיכבו, ארצות הברית השפילה את ספרד עם 78:100

אולימפיאדה לונדון 2012 בוואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully