וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 25.7

צ'לסי הודיעה על החתמתו של אוסקר, מילאן תצליח להחזיר את קאקה? פיקה ינחת בליגה הסינית? כל השמועות העדכניות

אימג'בנק GettyImages

צפו באנדרה וילאש בואש מבקר את לוקה מודריץ'

העברות

* רשמית: צ'לסי צירפה את היהלום הברזילאי אוסקר, שנמצא עם נבחרתו בלונדון לקראת הטורניר האולימפי. הכישרון הצעיר נרכש תמורת 25 מיליון ליש"ט מאינטרנסיונל וחתם על חוזה ארוך טווח.

* וולפסבורג רכשה מואסקו דה גאמה את המגן הימני, פאגנר. הברזילאי בן ה-23 חתם על חוזה עד קיץ 2016 אחרי שהזאבים שילמו עליו כארבעה מיליון יורו.

* אחרי שהיה נדמה שהעברתו של מתיאה דסטרו לרומא תתפוצץ בשל קשיים במשא ומתן, הודיע החלוץ בן ה-21, שהיה שייך לגנואה וסיינה, שחתם על חוזה לחמש שנים בג'ילארוסי והצהיר: "אופרת הסבון הסתיימה, אני מאוד מאושר".

* פולהאם הודיעה שהמגן האירי הבינלאומי, סטיבן קלי, האריך את חוזהו עד קיץ 2014.

* השוער האיטלקי הוותיק, פלאביו רומא (38), חזר למונאקו במדיה הוא שיחק בשנים 2001-2009. רומא שימש בשלוש השנים האחרונות כשוער מחליף במילאן, סיים את חוזהו וחתם לעונה אחת בקבוצה מהנסיכות.

* פורטסמות' הנואשת הצליחה להיפטר מעול כלכלי מסוים אחרי שראשיה סיכמו עם החלוץ לוק וארני על שחרורו מהקבוצה. האנגלי בן ה-29 חתם בלידס.

* הקשר הפורטוגלי, טיאגו גומס (26), סיים את חוזהו בהרקולס אליקנטה הספרדית וחתם בבלקפול מהצ'מפיונשיפ האנגלית.

שמועות

* אחרי שרכשה ממילאן את טיאגו סילבה וזלאטן איברהימוביץ', על פי דיווחים בצרפת מתכוונת פריס סן ז'רמן לנסות לצרף שחקן נוסף מהרוסונרי. הפעם מדובר על המגן איניאציו אבאטה, עליו המליץ זלאטן לראשי המועדון באופן אישי.

* בינתיים, דיווחים באיטליה טוענים שמילאן מנסה להרגיע את אוהדיה הזועמים על הקיץ השחון באמצעות החזרתו של קאקה לסן סירו, וסגן נשיא הרוסונרי אדריאנו גליאני אף נצפה סועד עם סוכנו של הקשר הברזילאי, שצפוי לעזוב את ריאל מדריד.

* אייטור קראנקה הוסיף שמן למדורה במאבק החם בין טוטנהאם ללוקה מודריץ' כשהכריז: "איזה מועדון לא ירצה שחקן כמוהו? הוא כיכב ביורו וברור שהוא יתאים לריאל מדריד".

* בזמן שמודריץ' ממשיך להחרים את אימוני טוטנהאם במטרה לקבל את מבוקשו ולעבור לריאל מדריד, עשויה פריס סן ז'רמן לטרוף את הקלפים, ועל פי הדיווח היא כבר הציעה לתרנגולים 40 מיליון ליש"ט תמורת הקשר הקרואטי.

* ג'רארד פיקה, המבקר בסין, נתן לאוהדים המקומיים משהו לצפות אליו כשאמר להם: "אני מרוצה בברצלונה, אבל כשחקן מקצוען יש לי הרבה אפשרויות בעתיד, ואני מאוד אוהב את סין".

* "בילד" טוען שבאיירן מינכן תציע ללברקוזן 25 מיליון יורו תמורת לארס בנדר.

* ליברפול מתכוונת לנצל את סעיף השחרור בחוזהו של ג'ו אלן מסוונסי, אבל "סאן" מדווח שגם טוטנהאם עומדת להצטרף למירוץ אחרי הקשר בן ה-23.

* תיירי הנרי לא פסל את האפשרות שיחזור לארסנל פעם נוספת בהשאלה: "זה לא בדיוק התכנון שלי, אבל זה גם לא היה התכנון שלי השנה והם ביקשו שאחזור. מי יודע מה יקרה בעתיד?".

* באיטליה מדווחים שספרטק מוסקבה מתכוונת להגיש ליובנטוס הצעה בגובה 8.5 מיליון יורו על פליפה מלו.

* ובינתיים רובין קאזאן עשויה להציע לניוקאסל 7 מיליון יורו בניסיון להנחית את דמבה בה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully