וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרי קירילנקו חוזר ל-NBA

כוכב צסק"א לא ימשיך באירופה, ברוקלין וגולדן סטייט עוקבות. רוני ברואר סיכם בניקס, שיקגו לא תשווה את ההצעה על אסיק

במשך השבועות האחרונים צצו לא מעט שמועות בנוגע לעתידו של אנדרי קירילנקו, כאשר על פי דיווחים הפורוורד הרוסי לא פסל את אופציית הישארותו באירופה. אלא שהערב (שלישי) הודיע כוכב צסק"א מוסקבה כי החליט לשוב לשחק ב-NBA אחרי שנה טובה מאוד ביבשת הישנה: "דיברתי עם נשיא צסק"א והחלטתי לחזור לארצות הברית, אחרי שנה מצוינת בה הראיתי שאני יכול לשחק ברמות הכי גבוהות. אמשיך את הקריירה שלי ב-NBA, וביום או יומיים הקרובים אדע היכן", מסר קירילנקו.

ברוקלין הוזכרה כמועמדת המובילה לקלוט את כוכב נבחרת רוסיה בן ה-31, אולם על פי דיווחים הנטס מסוגלים להציע לו רק את משכורת המינימום לשחקנים וותיקים, וקירילנקו מעוניין בחוזה גדול יותר. גם גולדן סטייט הביעה עניין בשחקן.

* ניו יורק סיכמה על צירופו של רוני ברואר לעונה, לאחר ששיקגו החליטה שלא לנצל את האופציה שלה על הסקנד גארד בן ה-27, בשווי 4.3 מיליון דולר. ברואר מצטרף לקו האחורי החדש של הניקס, שכולל גם את ריימונד פלטון, ג'ייסון קיד, פבלו פריג'יוני וג'יי אר סמית', ואמור להתחרות עם האחרון על מקום בחמישיה של מייק וודסון.

* ובשיקגו עצמה: הבולס החליטו באופן רשמי שלא להשוות את ההצעה שהגישה יוסטון על עומר אסיק (25 מיליון דולר לשלוש שנים), והסנטר הטורקי הצעיר יבלה את השנים הקרובות במדי הרוקטס.

* קיאון דולינג חתם לעונה נוספת בבוסטון.

* וושינגטון החתימה את איי ג'יי פרייס, שבילה את שלוש השנים האחרונות באינדיאנה, וישמש מעתה כמחליפו של ג'ון וול בעיר הבירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully