וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן מורי: "אם לא אירופה, אשחק רק בבני יהודה"

24.7.2012 / 19:00

הבלם טרם חידש חוזה, אך יפתח מול שיראק בחמישי. איינוגבה נטש את האימון בשל צוואר תפוס. ראלי צפוי לעזוב את אומוניה

ברני ארדוב

צילום וידאו: אבי כהן
עריכה: טל רזניק

בני יהודה קיימה הערב (שלישי) אימון אחרון בשכונת התקווה, לקראת ההמראה לארמניה מחר בבוקר. הקבוצה תצא בישירה במטוס פרטי שייקח אותה ישירות לארמניה, שם תקיים מחר בערב אימון באצטדיון בו ייערך המשחק מול שיראק, אחרי הניצחון 0:2 במשחק הראשון בסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית.

השוער דלה איינוגבה נטש את האימון בשל צוואר תפוס, והשוער המחליף תום אלמדון כבר נמצא בהיכון לקראת משחק החוץ ביום חמישי. אם איינוגבה יהיה כשיר בסופו של דבר, דרור קשטן יערוך רק שינוי אחד בהרכב, כשדן מורי יפתח במקום אביב חדד המורחק.

מורי נשאל האם היתרון מהמשחק הראשון יספיק לגומלין, והשיב: "אין דבר כזה אמור להספיק, אנחנו מתייחסים לכל משחק ברצינות. מבחינתנו התוצאה היא 0:0, אנחנו באים כדי לנצח ואני מאמין שנעשה את זה. המשחק הראשון לא הפתיע אותנו, ידענו ששיראק פחות טובה מאיתנו. זאת עובדה. נקלענו לסיטואציה שהיינו עם 10 שחקנים במשחק, ואלמלא זה היינו יכולים לנצח בהפרש גדול יותר. אני מקווה ומאמין שנעבור סיבוב".

בבני יהודה עדיין לא חושבים על הסיבוב הבא והמפגש מול פאוק סלוניקי. מורי מסביר: "לפני שנתיים, בקדנציה הראשונה של דרור קשטן, התחלנו לחשוב על יובנטוס שהיא קבוצה טיפה יותר גדולה מפאוק, ונפלנו מול שמרוק. מאז אנחנו בהחלט חושבים משחק-משחק. אם לא נעבור זו לא תהיה בושה, אבל בהחלט אכזבה גדולה למועדון, לנו השחקנים באופן אישי וגם למדינה עצמה. קבוצה שמגיעה לאירופה צריכה לייצג את ישראל בכבוד ולעבור שלבים. זה לא גביע הטוטו".

הבלם טרם חתם על חוזה חדש בבני יהודה, וסוכנו מחפש לו כעת קבוצה באירופה. על עתידו המקצועי אמר מורי: "אני עדיין לא יודע מה קורה איתי, אנחנו בודקים כמה הצעות מאירופה. יכול להיות שזה יהיה משחק הפרידה שלי. אני ודרור ביחסים טובים, ואם לא אירופה אהיה רק בבני יהודה".

עוז ראלי, שחתם באומוניה ניקוסיה לשנתיים, צפוי לעזוב את הקבוצה הקפריסאית עוד בטרם שיחק בה דקה אחת. הדברים לא הסתדרו לראלי כפי שתכנן ובשלב זה לא ברור מה יהיה עתידו, אבל בהחלט נפתחה כעת האופציה שיעבור לקבוצה אחרת באירופה או שיחזור ארצה, כשבני יהודה כבר לוטשת עיניים.

קשר בני יהודה ניר נחום. נמרוד סונדרס
יוצאים לארמניה. ניר נחום/נמרוד סונדרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully