וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק שיבק: "המושכות של הנבחרת בידיים של יוגב אוחיון"

24.7.2012 / 19:50

המאמן הלאומי בחר את הגארד המוביל שלו: "לכל השחקנים ברור שהוא הרכז מס' 1 שלנו". קוקיה ורותבארט שוחררו מהסגל

מאמן נבחרת ישראל אריק שיבק ניפה הערב (שלישי) מהסגל הלאומי את הסנטר רוברט רות'בארט והפורוורד אורי קוקיה. האחרון שוחרר בעקבות פציעה בכתפו, אך לא מדובר באותה כתף בה נותח בשנה שעברה. כעת מונה סגל הנבחרת 15 שחקנים, לאחר שגם שון דניאל ששוחרר מהסגל לפני הטורניר באוקראינה לא הוחזר לאימונים, והסנטר יניב גרין קיבל אישור לא התאמן בשלב זה. במידה שהנבחרת תצטרך אותו, הוא ייקרא בחזרה.

הנבחרת ערכה אימון פתוח ללקוחות בנק דיסקונט, ובאימון השתתפו עומרי כספי וליאור אליהו שהצטרפו אתמול. ישראל תצא ביום חמישי בבוקר לטורניר הכנה באוסטריה, בו תפגוש את הנבחרת המארחת ואת פורטוגל וגרמניה, שכזכור ניצחה את ישראל באליפות אירופה בשנה שעברה. לאחר מכן תחזור הנבחרת ארצה ותשתתף בטורניר בבית מכבי עם בלגיה, רומניה ונבחרת העתודה (מחוזקת בשחקני ליגת העל).

ישראל תחל את מוקמות אליפות אירופה ב-15 באוגוסט במשחק חוץ במונטנגרו. לקראת סוף השבוע צפויים ראשי הנבחרת לקבל תשובה האם יהיה ניתן לערוך את משחק הבית הראשון ב-18 באוגוסט ברוממה, או שמא תשחק בראשון לציון. בימים אלה הושלמה הנחת הפרקט ברוממה ובחיפה אופטימיים לגבי האפשרות שהמשחק ייערך באולמם.

אריק שיבק: "המושכות בידיים של יוגב אוחיון"

"היום שחררתי שני שחקנים מהסגל - את אורי קוקיה ורוברט רותבארט - ומחר אשחרר שחקן נוסף", אמר מאמן הנבחרת אריק שיבק. "נצא 14 שחקנים, כש-13 שחקנים תקינים ובריאים ויותם הלפרין מקבל עוד כמה דקות בכל אימון ואנחנו כולנו תקווה שעד סוף השבוע נראה אותו באימון מלא. אני חושב שביום שבת מול פורטוגל ננסה לשלב אותו במשחק וביום ראשון נגד גרמניה בוודאי. כל זה לפי מה שהרופאים מורים לנו".

"ההיררכיה היום ברורה מאוד", המשיך מאמן הנבחרת "יש יוגב, גל ומורן שהם שלושת הרכזים המובילים של הנבחרת, במיוחד יוגב שהוא הרכז המוביל של נבחרת ישראל וזה ברור לשחקנים. המושכות בידיים שלו. לאחר מכן נמצא גל מקל. הוא זכה בזה זכות בעונה ובטורניר באוקראינה. יש לנו רכזים מצוינים, מי שישוחרר מכל הרכזים ירגיש לא טוב עם זה כי הוא שחקן טוב. ביום נתון מורן רוט יכול להוביל את הנבחרת, וככה גם יובל נעימי. טוב שיש לנו את הלוקסוס הזה. לכולם ברור שיוגב הוא הרכז מספר 1 של הנבחרת".

גיא פניני הוסיף: "עברנו שבועיים של אימונים, אימונים טובים. בדרך היה לנו טורניר הכנה ואני חושב שאנחנו היום במצב גופני הרבה יותר טוב. חלק מהשחקנים הגיעו עם חלודה וזה טבעי, ולאט לאט זה יורד. נצא לאוסטריה ונחזור משם יותר טובים. זה קמפיין שלישי שלנו עם אריק, זה דור חדש שמשנה לשנה משתפר ומתחבר ואני בטוח שעם השנים תראו שיפור. יש שחקנים שעשו קפיצת מדרגה, ותמיד שחקנים באים לנבחרת עם אנרגיות טובות ועם השנים תראו נבחרת יותר טובה".

עומרי כספי שמח להצטרף לנבחרת ישראל

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully