וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחילים לעבוד: פנאתינייקוס החתימה שלושה שחקנים

היוונים שסבלו מעזיבתו של אוברדוביץ' החתימו את הליטאי יונאס מאצ'יוליס והקרואטי רוקו אוקיץ'. סדריק סימונס עשוי לחתום

בפנאתינאיקוס יצאו לדרך חדשה הקיץ, עם עזיבתו של המאמן הנערץ ז'ליקו אוברדוביץ', שגרר אחריו גל עזיבות מהסגל של הירוקים, אולם בימים האחרונים נראה שהיא מתאוששת מהמכות שנחתו עליה.

הירוקים הודיעו על החתמתם של שני שחקנים חדשים: הפורוורד הליטאי יונאס מצ'יוליס והרכז הקרואטי רוקו אוקיץ'. מאצ'יוליס בן ה-27 גדל בז'לגיריס ואף שיחק במדיה מספר עונות בטרם פרץ ונקנה על ידי ארמאני מילאנו בחוזה ארוך טווח. מאצ'יוליס שיחק במילאנו במשך עונה וחצי עד שנפצע בצורה והושבת למשך עונה שלמה.

אשתקד החל את העונה בבלטאי הליטאית, שם שיחק על מנת לחזור לכושר וסיים את העונה בסיינה. מאצ'יוליס נראה שחזר לכושר טוב במוקדמות המשחקים האולימפיים יחד עם נבחרת ליטא, כשבארבעת משחקיה העמיד ממוצעים של 11.5 נקודות ו-7.5 ריבאונדים.

שחקן נוסף שחתם רשמית במדי פאו הוא הרכז רוקו אוקיץ', ששיחק בשנתיים האחרונות בפנרבחצ'ה-אולקר והיה מבוקש נמרצות על ידי מלאגה. אוקיץ', אחד הרכזים המוכשרים ביבשת, חתם לשנתיים ויחבור בקו האחורי למנהיג דימיטריס דיאמנטידיס. בעונה הולפת העמיד אוקיץ' ממוצעים של 11.1 נקודות ו-2.1 אסיסטים למשחק ביורוליג.

כמו כן, על פי פרסום באתר "גאזטה" היווני, פאו הגיעה להסכם בעל-פה עם הפורוורד סדריק סימונס. סימונס, ששיחק אשתקד באסטודיאנטס הספרדית, יגיע אך ורק אם אקס מכבי תל אביב סטפון לאזמה לא יחתום לבסוף. סימונס, לו עבר ב-NBA בשלוש קבוצות שונות, צד את עיניהם של אנשי פאו כששיחק לפני שנתיים בקבאלה היוונית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully