וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: מילאן ניצחה 0:1 את שאלקה

שער של עמנואלסון סידר לרוסונרי ניצחון בפלטינס ארינה. צפו ב-0:6 של באיירן מינכן. גם ארסנל ניצחה, 1:2 את כוכבי מלזיה

אחרי מחנה אימונים אחד בטרנטינו, איטליה, אותו קיימה בסגל חסר מאוד, פתחה היום (שלישי) סגנית אלופת אירופה באיירן מינכן את מסע המשחקים שלה בסין נגד בייג'ינג גואן המקומית. הבווארים טיילו ל-0:6 קל במיוחד, כשקלאודיו פיסארו כובש צמד, אריאן רובן, תומאס מולר ומריו מנדז'וקיץ' משלימים את החגיגה.

באיירן עלתה בהרכב חזק מאוד עם מנואל נוייר בשער, ג'רום בואטנג, דניאל ואן בויטן, דאנטה ודייגו קונטנטו בהגנה, אנטולי טימושצ'וק, טוני קרוס, אריאן רובן, שרדאן שאקירי ופרנק ריברי בקישור, קלאודיו פיסארו פתח כחלוץ בודד. מסגל באיירן עדיין חסרים הקפטן פיליפ לאהם ובסטיאן שווינשטייגר, שלא יצאו עם הקבוצה למזרח.

באיירן עלתה ליתרון כבר בדקה השמינית כשמסירת עומק של שאקירי מצאה את רובן, שפרץ נהדר מאגף ימין ויישר למרכז, שם המתין פיסארו, שבעט מקרוב לקורה ופנימה את ה-0:1. השני הגיע שתי דקות לאחר מכן כשהגבהה של בואטנג מאגף ימין מצאה את רובן, שנגח מקרוב את ה-0:2. השלישי הגיע בדקה ה-43 כשמסירת עומק של שאקירי מצאה את ריברי, שהגביה לפיסארו, שנגח את ה-0:3.

בדקה ה-74 כבש המחליף מולר את הרביעי לאחר שמריו גומז השאיר אותו לבד מול שער ריק עם מסירת רוחב מצוינת. כעבור חמש דקות מחליף נוסף, מנדז'וקיץ', כבש את שער הבכורה שלו במדי כוכב הדרום לאחר שקיבל בעצמו מסירת רוחב ממולר. מריו גומז השלים את החגיגה בדקה ה-80 כשקבע 0:6 לאחר מהלך אישי נהדר של שאקירי באגף שמאל והגבהה מדויקת אל חלוץ נבחרת גרמניה.

צפו בשישייה של באיירן מינכן

ארסנל ניצחה את כוכבי מלזיה, בקושי

גם ארסנל ערכה היום את משחק האימון הראשון שלה במזרח, כשפגשה את נבחרת כוכבי מלזיה. התותחנים, שיצאו למסע ללא רובין ואן פרסי (שכביכול לא נסע בגלל פציעה), תומאש רוזיצקי הפצוע, ארון ראמזי שמשחק בנבחרת בריטניה באולימפיאדה ולוקאס פודולסקי, ניצחו 1:2 את הקבוצה המקומית.

דווקא המלזים עלו ליתרון בדקה ה-45 כשאזמי מוסלים שיחרר טיל נהדר לחיבורים מ-25 מטר והשאיר את מאנונה חסר אונים וסיכוי. בדקה ה-87 הצליחה ארסנל לאזן כשניקו ינאריס ביצע מהלך מצוין באגף ימין ויישר למרכז, שם חיכה הרכש מדורטמונד תומאס אייזפלד שבעט פנימה את ה-1:1. המהפך הושלם בדקה ה-89 כשצ'וקס אנקה מקבוצת הנוער בעט כדור שפגע באחד משחקני ההגנה וקפץ מעל השוער פנימה וזה 1:2.

ארסנל עלתה בהרכב עם ויטור מאנונה, קרל ג'נקינסון (ניקו ינאריס, 46), תומאס ורמאלן (קייל בארטלי, 46), יוהאן דג'ורו (צוקס אנקה, 51), קיירן גיבס (איגנסי מיקל, 46), אבו דיאבי (אלכס סונג, 46), מיקל ארטטה (ריו מיאצ'י, 46), פרנסיס קוקלן (אלכס אוקסלייד צ'מברליין, 46), אנדרה סנטוס (תיאו וולקוט, 46 (תומאס אייזפלד, 80)), ז'רביניו (בניק אפובה, 46), מרואן שמאק (קרייג איסטמונד, 46).

מילאן ניצחה 0:1 את שאלקה

בניגוד לבאיירן מינכן וארסנל, שאלקה ומילאן בחרו לקיים משחקי ידידות קשים ונפגשו ביניהן בפלטינס ארינה בגלזנקירשן. סגנית אלופת איטליה הצליחה לנצח 0:1 משער של אורבי עמנואלסון בדקה ה-64 לאחר שקיבל מסירת עומק מצוינת, עבר את השוער טימו הילדברנד ובעט מזווית קשה פנימה את ה-0:1.

הרכב שאלקה: טימו הילדברנד, אטסוטו אוצ'ידה, כריסטוף מצלדר, ג'ואל מאטיפ, סרחיו אסקודרו, לואיס הולטבי, רומן נוישטאטר, חוסה מנואל חוראדו, ג'פרסון פרפאן, יוליאן דראקסלר, טמו פוקי.

הרכב מילאן: מרקו אמליה, דניאלה בונרה, ג'מאל מסבאח, מטיה דה סקיליו, פרנצ'סקו אצ'רבי, מאתיו פלאמיני, מאסימו אמברוסיני, אורבי עמנואלסון, קווין פרינס בואטנג, רוביניו, סטפן אל שעראווי.

* אינטר גברה 2:3 על קומו במשחק הכנה. יוטו נגאטומו, אנדראה ראנוקיה ורודריגו פלאסיו כבשו את השערים לנראזורי.

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully