וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באירן מכחישים שיתחרו מול ישראלים: "שקרים של ציונים"

סוכנויות הידיעות באירן הכחישו את הדיווחים לפיהם ספורטאים ממדינתם יתמודדו מול נציגי ישראל בלונדון: "הציונים עיוותו את דבריו של המזכיר הכללי"

באירן מכחישים היום את הדיווחים מאתמול (שני) לפיהם ספורטאים אירנים יורשו להתחרות מול ספורטאים ישראלים במסגרת המשחקים האולימפיים בלונדון. כידוע, ספורטאים מאירן מסרבים באופן עקרוני להתמודד מול נציגים מישראל בכל תחרות ספורט רשמית, אבל אתמול, בניגוד למצופה, ראש הוועד האולימפי של אירן אמר דברים מפתיעים.

"נפעל לפי הספורטיביות, ונתמודד מול כל מדינה", הבטיח בראם אפשרדזה. "בספורט ובאולימפיאדה, כל המדינות צריכות להיות ביחד בידידות. סולידריות עבור כל הארצות היא חשובה".

פחות מיממה אחרי הדיווחים הללו, סוכנות הידיעות האירנית "פארס" מכחישה היום את הדברים. בדיווח של הסוכנות בשעות הצהריים נכתב: "הציונים עיוותו את דברי המזכיר הכללי של הוועד האולימפי. אלו שקרים שנועדו ליצור בעיות לספורטאים האירניים".

סוכנות הידיעות "פארס", שהוציאה את ההודעה הזו, נחשבת למקורבת מאוד למשמרות המהפכה. גופי תקשורת בכירים כמו CNN וסוכנות הידיעות "רויטרס", מגדירות אותה כסוכנות ידיעות "חצי רשמית" עם קשרים לשלטונות האירניים.

אגב, יש לציין כי כרגע קיימת רק אפשרות אחת שספורטאים ישראלים יתמודדו מול ספורטאים אירנים במסגרת האולימפיאדה, והיא בריצת ה-400 מטר, שם לוקח חלק נציגנו דונלד סנפורד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully