וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: הפוך איצ'ירו, הפוך

24.7.2012 / 8:45

מיד לאחר הטרייד, איצ'ירו סוזוקי עזר ליאנקיז לנצח בסיאטל 1:4. אדם דאן רשם הומראן 29 ב-4:7 של הוויט סוקס על הטווינס

מה עושה שחקן שעזב לפני מספר רגעים את הקבוצה בה כיכב בעשר השנים האחרונות? ברוב המקומות בעולם, סביר להניח שהוא ייקח כמה ימי התאוששות בניסיון להרגיע את הרוחות ולהוריד את ההלם. ב-MLB לעומת זאת, מסתבר שיש סטנדרטים אחרים. איצ'ירו סוזוקי, אשר במהלך ליל אמש (בין שני לשלישי) עבר בטרייד מפתיע מסיאטל לניו יורק יאנקיז, מיד עלה עם הפסים למשחק בסייפקו פילד של המארינרס. הקהל המקומי התרגש יחד איתו וסוזוקי עלה לחבוט שמיני בליינאפ וסיים עם סינגל וגניבת בסיס ב-1:4 של היאנקיז. הירוקי קורודה הפציץ עם שבעה ותשעה.

עוד ב-AL: ג'סטין מסטרסון שוב היה מצוין ועם שבעה ושליש ושש הכשות סידר לקליבלנד 1:3 על בולטימור. טקסס דילגה בקלות מעל בוסטון עם 1:9, כשהיא נעזרת בהומראן של מייק נאפולי ושבעה אינינגים טובים של סקוט פלדמן. אדם דאן ממשיך לשמור על קצב הומראנים מסחרר ומספר 29 שלו עזר לוויט סוקס לנצח 4:7 את מינסוטה. סינגל של קנדריס מוראלס הכניס שלוש ריצות בשמיני והאיינג'לס ניצחו 3:6 את קנזס סיטי.

ב-NL: רוי האלאדיי היה בינוני, אבל פרנסיסקו רודריגז שבר שמירה, הרשה ארבע ריצות בתשיעי ופילדלפיה ניצחה 6:7 את מילווקי. ג'ף סמרדזיה נתן שמונה וחמישה והקאבס עצרו את פיטסבורג על חמישה ניצחונות רצופים עם 0:2. המטס התפרקו בפעם השנייה ברציפות באקסטרה אינינגים, הפעם היה זה האינינג העשירי בו וושינגטון העמיסה שש ריצות וניצחה 2:8. הומראן לברייס הארפר. מיאמי נעזרה בשישה ותשעה של ג'וש ג'ונסון וניצחה 1:2 את אטלנטה. סינסינטי ממשיכה להילחם בצמרת וגברה 3:8 על יוסטון האיומה. הדודג'רס ניצחו במשחק חשוב 3:5 את סנט לואיס, האלופה מתרחקת מהפלייאוף. איאן קנדי סיפק שמונה ושבעה וגם טריפל שהכניס שלוש ריצות ב-3:6 של אריזונה על קולורדו. ריאן ווגלסונג תרם שבעה ושישה, באסטר פוזי הכניס ארבעה וסן פרנסיסקו טיילה ל-1:7 מול סן דייגו.

בואו לדבר על בייסבול בפורום הספורט האמריקאי של וואלה!

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully