וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: איצ'ירו סוזוקי עובר לניו יורק יאנקיז

24.7.2012 / 1:24

הפנים של סיאטל במשך יותר מעשור חוצה את המדינה וישחק בפסים מהברונקס. אינפנטה וסאנצ'ז עוברים ממיאמי לדטרויט

ככל שמתקרב הדדליין לסיום עונת הטריידים ב-MLB, ה-31 ביולי, האקשן גובר, והלילה (בין שני לשלישי) נרשמה העברה משמעותית, לפחות מהבחינה הסמלית אם לא המקצועית: איצ'ירו סוזוקי, האאוטפילדר של סיאטל במשך יותר מעשור, ילבש פסים בקצה השני של המדינה, לאחר שהועבר לניו יורק יאנקיז.

איצ'ירו, גדול השחקנים היפנים ב-MLB בכל הזמנים, הגיע למארינרס ב-2001, זכה בתואר ה-MVP כבר בעונתו הראשונה בליגה ונבחר עשר פעמים רצופות לאולסטאר. בגיל 38 הוא כבר לא החובט שהיה, אבל עדיין יכול להיות כלי משמעותי עבור הפסים במירוץ שלהם אל התואר, בו זכו לאחרונה ב-2009. הם שלחו לסיאטל שני שחקני מיינורס.

טרייד מעניין נוסף נרשם בין מיאמי לדטרויט, במסגרתו שלחו המארלינס לטייגרס את המגיש אניבל סאנצ'ז והאינפילדר עומאר אינפנטה בתמורה לשלושה שחקנים. משמעות המהלך היא שמיאמי, שבנתה באביב על שמות גדולים ומאבקים בצמרת, מוותרת, למעשה, על העונה. לטייגרס זהו חיזוק משמעותי במאבק על ה-AL מרכז.

אטלנטה עושה מאמצים לצרף את ריאן דמפסטר, המגיש המבוקש של שיקגו קאבס. הטרייד בין הקבוצות נסגר, אולם לדמפסטר זכות וטו בשל מעמד ה"10/5" שיש לו בליגה - לכל שחקן עם ותק של עשר שנים שמשחק חמש מהן ברציפות באותה קבוצה יש אוטומטית זכות וטו להפיל טרייד. עם זאת, נראה שדמפסטר יאשר את העסקה ויגיש עבור הברייבס, שצמאים למגיש פותח.

גם קול המלס מפילדלפיה נמצא על שולחן הטריידים, כשהפיליז אמורים להחליט האם לסגור אתו על הארכת חוזה או לשלח אותו מפילדלפיה, מאחר שהעונה שלהם כמעט גמורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully