וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם לונדון תהרוס את קסמו של כדורעף החופים?

שחקני הענף הפופולרי חוששים שהקור באנגליה יגרום להם לזנוח את הביקיני וללבוש בגדים ארוכים: "חייבים לשמור על עצמנו"

האם כדורעף החופים יאבד במשחקים האולימפיים את אחד האלמנטים הכי מוכרים של הענף הפופולרי? שחקני הכדורעף, שבדרך כלל לבושים בבגדים מינימליים, חוששים שמא ייאלצו לשחק בבגדים ארוכים כדי לשמור על חום גופם במהלך האולימפיאדה בלונדון.

כידוע, חלק גדול משחקני הכדורעף חופים גדלו על חופי הים של מדינות חמות, וכמובן שהם רגילים לשחק תחת שמש קופחת ובתנאים חמימים. אבל לונדון עומדת להציע מזג אוויר שונה לגמרי. תחזית מזג האוויר בבירה אנגליה צופה לא רק עננים אפורים ומעלות נמוכות, אלא אפילו גשם.

כעת שחקני כדורעף החופים צופים שלא רק שייאלצו להשאיר את הביקיני מאחור, אלא אפילו להתעטף בחולצות ארוכות. "אנחנו חייבים לשמור על השרירים חמים", אומרת טמזין הינצ'לי האוסטרלית. כשנשאלה אם לדעתה העובדה שהשחקניות לא יהיו בביקיני תפגע בפופולריות של הענף, ענתה: "זה עדיין יהיה צמוד, אם זו הסיבה היחידה שבגללה אנשים רוצים לראות את זה".

כדורעף החופים הפך לספורט אולימפי ב-1996, וזכה להצלחה גדולה, כשהשיא היה בבייג'ינג, עם אחוזי צפייה גבוהים במיוחד. הפעם האיצטדיון המושקע בלונדון (שהביא במיוחד 5,000 טון חול) יוכל להכיל 15 אלף צופים, ובלונדון צופים לחצי מיליון צופים בסך הכל ל-100 משחקים.

הינצ'לי מוסיפה ש"נכון שאנחנו לובשות ביקיני, אבל זה ספורט פיזי לחלוטין, ואנחנו קופצים ורצים ומחליקים על החול. אם ניאלץ להשתמש בבגדים חמים כדי לשמור על עצמנו, נעשה מה שצריך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully