וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסאין בולט: "אני רוצה להיות אגדה ויודע מה צריך"

האצן הג'מייקני ינסה להגן על מדליות הזהב שלו בלונדון והוא נשמע בטוח: "אני אף פעם לא חושב על היריבים או דואג מהם"

AP

עריכה: טל רזניק

יוסאין בולט אומנם סוחב פציעה בחודשים האחרונים, אבל הוא ממש לא מתכוון לוותר על שלושת מדליות הזהב האולימפיות שלו. הסילון מג'מייקה זכה בבייג'ינג ב-100, 200 ו-100X4 מטרים, כשהוא מנפץ את שיאי העולם בכל הריצות.

לבולט צפויה תחרות מצד בן ארצו יוהאן בלייק, כמו גם מספר אצנים נוספים, אבל הוא נשמע בטוח בעצמו, כרגיל: "מאוד חשוב לי להצליח בלונדון. זו התחרות הכי גדולה, אז אני צריך להגיע למשחקים ולהציג את היכולת הטובה ביותר. אני לא דואג יותר מדי מהיריבים שלי. אתה בהחלט מסתכל עליהם, מקשיב למה שהם מתכננים לעשות ורוצה לדעת אם הם באמת משתפרים. אבל אני אף פעם לא יושב וחושב על זה".

בולט דיבר גם על השאיפות הצנועות לעתיד: "אני רוצה להיות אגדה ואני יודע מה צריך כדי להגיע למעמד הזה. אני לא יודע כמה מהר אוכל לרוץ בריצת 100 המטרים. אני חושב שהרבה אנשים דיברו על 9.4 שניות לאורך העונה. אני חושב שאתה אף פעם לא יכול לדעת מה אפשרי. אבל הזמן אף פעם לא חשוב, מה שחשוב הוא מדליות הזהב. הן בשבילי הדבר הראשון בסדר העדיפויות ולשם אני הולך".

האצן גם הציב לעצמו מטרה די מעניינת: "אני והמאמן שלי דיברנו על זה שאולי אשבור את השיא של 19 השניות במקצה ל-200 מטרים. אני חושב שזה ריאלי. גם שמעתי שמהמשטח בלונדון טוב מאוד. 200 המטרים הוא המקצה המועדף עליי, אבל אני חושב שמקצה ה-100 מטרים קצת מאפיל על זה. אני נהנה מאוד מריצת 200 מטרים".

לגבי המשך הקריירה שלו הוא אמר: "אני בהחלט מצפה לאליפות העולם באתלטיקה ב-2017. אני חושב שאחרי האליפות הזו אפרוש אבל אני לא בטוח בכך. אם ילך לי טוב בלונדון, אני חושב שארצה להגיע גם לאליפות העולם. אני רוצה להסתכל על הדברים שנה אחר שנה ולבחון את הדברים בצורה הזאת. הדבר המצחיק הוא שבדיוק ביום בו ג'מייקה תחגוג 50 שנים לקיומה יהי גם גמר ה-100 מטרים. זה תהיה מתנה טובה למדינה אם אזכה".

אולימפיאדה לונדון 2012 בוואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully