וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקאדטים ניצחו את פינלנד ועלו שלב באליפות אירופה

23.7.2012 / 22:32

ישראל ניצחה 52:53 ושמרה על סיכוייה לסיים בין שלוש הראשונות ולחזור לדרג א'. ערן טיסונה הצטיין עם 12 נק' ו-7 ריב'

בתום משחק דרמטי ומורט עצבים, ניצחה הערב (שני) נבחרת הקדטים את מקבליתה מפינלנד 52:53 ועלתה לשלב השני של אליפות אירופה, כשהיא שומרת על סיכוי לסיים בין 3 הראשונות ולעלות לדרג א'. הקדטים עלו עם הפסד לשבדיה ויפגשו את בלגיה ביום רביעי ואת מקדוניה ביום חמישי, כשהמטרה תהיה לסיים באחד משני המקומות הראשונים.

מי שהגיע לצפות במשחק הוא לא אחר מאשר משחק דייויד בלאט, מאמן מכבי תל אביב ונבחרת רוסיה, שבא לבקר את הבן תמיר וראה אותו קולע שלשה קריטית שתיים וחצי דקות לסיום. המשחק היה צמוד עם אחוזים רעים לשתי הקבוצות. הנבחרת פתחה טוב, אבל החטאות עונשין מנעו ממנה הזדמנות לברוח ובסיום הרבע הראשון יתרון 12:14. שתי הנבחרות לא הצליחו לייצר ריצות משמעותיות ובסיום המחצית הראשונה התוצאה עמדה על 20:22 לפינים. הנבחרת עלתה ליתרון 37:43, הפינים שוב השוו, אבל השלשה של בלאט קבעה יתרון 4.

טיסונה וחולודוב החטיאו ארבע זריקות עונשין שהיו יכולות לגמור את המשחק, אבל הנבחרת הישראלית הצליחה לפגוע בזריקות העונשין בדקה האחרונה, והצליחו לשמור על היתרון. קלעו לנבחרת: ערן טיסונה 12 (7 ריבאונדים), רועי הובר 10, אביחי בן דוד 9, תמיר בלאט 8, נתנאל ארצי 7 (11 ריבאונדים), יבגני חודולוב 7.

נבחרת העתודה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully