וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנה לחג המולד: מיאמי נגד אוקלהומה סיטי

דיווחים: ההיט יארחו את השיחזור של הגמר במשחק החגיגי של חג המולד. רוז צפוי לחזור רק במרץ, בלינלי קרוב לחתום בשיקגו

אחרי שקיבלנו סדרת גמר מסקרנת ביותר בין מיאמי היט לאוקלהומה סיטי, בסיומה חגגו לברון ג'יימס וחבריו, מתחילים בליגה הטובה בעולם להתכונן לעונה הבאה. הערב (שני) נודע כי השתיים ייפגשו שוב להתמודדות לוהטת במשחק החגיגי של חג המולד, שיתקיים במיאמי. בימים אלו משתפים קווין דוראנט, לברון ג'יימס וראסל ווסטברוק פעולה בנבחרת ארצות הברית, כך שיהיה מסקרן מאוד לראות כיצד יתמודדו זה מול זה אחרי הקיץ הקרוב.

ההיט צפויים לעבוד קשה גם ביום הראשון של העונה, כשייארחו את בוסטון, שעשתה להם לא מעט צרות בגמר המזרח בעונה החולפת. בשורותיה של מיאמי יככב אקס הסלטיקס, מה שמבטיח לו קבלת פנים להוטת מחבריו לשעבר לקבוצה, שבוודאי לא צפויים לעשות לו חיים קלים.

לא שקט בשיקגו

ובעוד שאר הקבוצות עסוקות מאוד בתהליכי התחזקות, הרי שבשיקגו בעיקר ניסו להבין לאן העונה הקרובה הולכת, והמפתח לכך היא כמובן בריאותו של דרק רוז, אך לרוע מזלם של אוהדי הבולס, מדווחים הערב כלי התקשורת בארצות הברית שהרכז לא צפוי לחזור בקרוב. בתחילה ציפו בשיקגו שהכוכב ישוב לפרקט לקראת חג המולד בדצמבר, אבל עתה מתברר כי תהליך ההחלמה של רוז עלול להימשך כמעט עד סיום העונה, עד חודש מרץ. עם זאת, האפשרות שהוא ישוב מוקדם יותר עדיין עומדת על הפרק, ותלויה בעיקר בצורה בה יחלים הרכז מהניתוח בברכו בחודשים הקרובים.

ובכל זאת, הבולס עדיין לא הרימו ידיים לחלוטין. דיווחים מעיר הרוחות קובעים כי הבולס קרובים לסגור עם מרקו בלינלי, ככל הנראה לשנתיים. האיטלקי נתן עונה מוצלחת במדי ההורנטס, כשהעמיד ממוצעים של 11.8 נקודות, 2.6 ריבאונדים ו-1.5 אסיסטים למשחק. בנוסף, הודיעה שיקגו על החזרתו של קירק היינריך, שחוזר למועדון לאחר ששיחק בעונה שעברה באטלנטה. היינריך, שנבחר על ידי הבולס בדראפט לפני תשע עונות, סבל מעונה חלשה במדי ההוקס והעמיד ממוצעים של 6.6 נקודות, 2.8 אסיסטים ו-2.1 ריבאונדים.

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully