וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובי ריבלין: "ההחלטה לא לקיים דקת דומייה - מבישה"

הכנסת ציינה בדקת דומייה 40 שנים לטבח במינכן, היו"ר תקף את הועד האולימפי: "עם טרור לא מתמודדים בהכחשה"

מליאת הכנסת עמדה היום (שני) דקה דומיה לציון ארבעים שנה לטבח ספורטאי מינכן, בנוכחות משפחות הספורטאים. יו"ר הכנסת, ח"כ ראובן (רובי) ריבלין אמר: "השנה ימלאו 40 שנים לטבח י"א הספורטאים במינכן. אתמול, שמענו בצער רב, שגם אחרי הפיגוע בבולגריה, יש מי שחושב שעם טרור ניתן להתמודד בהכחשה. יש מי שחושב שציון זכרם של קרבנות הטרור עלול 'לקלקל את החגיגה', או עלול להרגיז מדינות התומכות בטרור. החלטת הוועד האולימפי העולמי, איננה מפתיעה. היא המשך טבעי, לאותה החלטה מבישה, מפוחדת, שהתקבלה באולימפיאדת מינכן, אז בשנת 72', על ידי נשיא הוועד האולימפי העולמי, שקבע כי יש להמשיך את האולימפיאדה למרות הטבח, בנימוק שהמשחקים חייבים להמשיך".

יו"ר הכנסת הוסיף ואמר: "עם טרור לא מתמודדים בהכחשה, אלא במאבק בלתי מתפשר. ובזיכרון - זיכרון מתמיד ומכאיב. אני זוכר זאת כמו היום, את אותם הרגעים בהם נודע לנו על השתלשלות האירועים במינכן. הכאב על רצח הספורטאים, על אדמת גרמניה, היה צורב שבעתיים. בקשותיה של ישראל להפסיק את האולימפיאדה נפלו על אוזניים ערלות".

בתוך כך, מדווחת כתבתנו טל שלו כי הוועד האולימפי הבינלאומי פנה היום להנהלת תאגיד השידור הבריטי BBC, בבקשה להתאים את האתר המיוחד שהקים לרגל האולימפיאדה להגדרות אתר הוועד האולימפי הישראלי, ולציין את ירושלים כבירת ישראל. מחלקת התקשורת של הוועד האולימפי הבינלאומי נענתה לפנייתו של אלכס גלעדי, הנציג הישראלי בוועד, שהתריע על כך שרשת הטלוויזיה הבריטית נמנעת במכוון מלציין שירושלים היא בירת ישראל, באתר האינטרנט המיוחד שהעלתה לקראת המשחקים האולימפיים בלונדון.

ואתמול: ראש עיריית לונדון ערך טקס זיכרון לחללי מינכן

אולימפיאדה לונדון 2012 בוואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully