וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריס הוי נבחר לשאת דגל בריטניה בטקס הפתיחה

רוכב האופניים הסקוטי נבחר לתפקיד מבין 542 האתלטים שייצגו את בריטניה במשחקים. הוי: "זו הזדמנות של פעם בחיים"

רוכב האופניים כריס הוי יהיה הספורטאי שיישא את דגל בריטניה בטקס הפתיחה בעוד חמישה ימים, כך קבעה היום (שני) התאחדות האתלטיקה הבריטית. בהצבעה שנערכה זכה הסקוטי למספר הקולות הגדול ביותר מבין 542 האתלטים שייצגו את בריטניה במשחקים.

עבור הוי הותיק תהיה זו הפעם השנייה בה יזכה בכבוד, לאחר שבמשחקים האולימפיים בייג'ינג 2008 נשא את דגל בריטניה בטקס הסיום. ספורטאים נוספים שהיו מועמדים לשאת את הדגל כמו השייט בן איינסלי והשחיינית רבקה אדלינגטון נאלצו לוותר על הכבוד מאחר ולוחות הזמנים שלהם לא איפשרו להם ליטול חלק בטקס הפתיחה.

הוי בן ה-36 זכה בעבר בחמש מדליות אולימפיות, מתוכם ארבע היו מדליית זהב.. לשיאו הגיע בבייג'ינג 2008, כשזכה בשלוש מדליות זהב והפך בכך לספורטאי הבריטי השני שמגיע להישג כזה, 100 שנים אחרי השחיין הנרי טיילור.

עם היוודע זהות נושא הדגל, התייחס הוי לכבוד שחלקו לו: "אני מאושר ומרגיש כבוד גדול להיות זה שיישא את את הדגל. להיות מי שיוביל את המשלחת שמארחת את המשחקים האולימפיים זו הזדמנות של פעם בחיים ואני כבר לא יכול לחכות לטקס הפתיחה".

ראש המשלחת הבריטית, אנדי האנט, אמר: "המשלחת שלנו לא יכלה לתת את הדגל למישהו טוב יותר. זה כבוד גדול עבור כרחס ועבור המשלחת, נהיה גאים לצעוד מאחוריו. הוא שגריר פנטנסי של הספורט שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully