וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בירם כיאל: "להוריד את ריינג'רס הייתה ההחלטה הנכונה"

הקשר הישראלי התייחס להורדתה של ריינג'רס לליגה הרביעית בסקוטלנד: "זה יפגע בליגה הראשונה, אבל צריכים להיות הוגנים"

הכדורגל הסקוטי ממשיך להתרגל לחיים החדשים ללא גלזגו ריינג'רס, שהורדה בשבוע שעבר , כזכור, באופן סופי לליגה הרביעית לאחר שנקלעה לחובות קשים. המועדון המפואר נקלע לחובו הנאמד בכ-134 מיליון ליש"ט ולאחר הצבעה הוחלט כי הקבוצה לא תוכל לשחק בליגה הראשונה, זאת על אף שנקנתה מחדש וביקשה זאת. היום (שני) מתפנה גם השגריר הישראלי בסקוטלנד, בירם כיאל, להתייחס לנושא.

"מדברים הרבה על הסיטואציה שהריינג'רס נקלעו אליה והתחושה שלי היא שכמו שקרה בזמנו ליובנטוס שהורדה ליגה, הליגה האיטלקית נחלשה. אם כך, אז מה נגיד על הליגה הסקוטית?" התבטא קשר סלטיק, שנותרה בליגה ללא היריבה הגדולה שלה לאורך ההיסטוריה.

"למרות שאני חושב שהליגה תיפגע, להיות הוגן זה הדבר החשוב ביותר ואני חושב שעבור הכדורגל כענף ספורט זו ההחלטה הנכונה ביותר", אמר.

כיאל לא שותף אתמול במשחק הידידות של סלטיק מול אייאקס ההולנדית, בו הובסו הסקוטים 4:0, אולם צפוי לחזור לשחק כבר מחר במשחק ההכנה מול נוריץ'. "המשחקים במסגרות האירופאיות מתחילות בהקדם ומשחקי הידידות הללו נועדו כדי לבנות את הביטחון שלנו, לכן ההפסד האחרון לא טוב לנו. שינינו הרבה דברים ביחס לעונה שעברה, אנחנו מתנסים באסטרגיית משחק שונה, אבל אני מאמין שהסגל הזה יכול עוד להתקדם הרבה", חתם כיאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully