וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק זאבי: "נוסע להביא מדליה, יש לי יתרון על המתחרים"

אריק זאבי מרגיש את הציפיות הקבועות ("אני כבר מגיע מנוסה"), אליס שלזינגר מנסה להתעלם מהלחץ ("חייבת להתרכז רק בעצמי") ואורן סמדג'ה אופטימי: "באולימפיאדה אף פעם אי אפשר לדעת". נבחרת הג'ודו ממריאה ללונדון, ומוכנה לאתגר

ברני ארדוב

צילום וידאו: טל אנגלנדר, עריכת וידאו: גדי ויינסטוק

חברי המשלחת הישראלית בג'ודו ערכו הבוקר (שני) אימון פתוח לפני יציאתם ללונדון. אריק זאבי, אליס שלזינגר, סוסו פלאלשווילי, גולן פולק וטומי ארשנסקי הציגו את כושרם הנוכחי ודיברו על המטרות שלהם לקראת החוויה האולימפית שבפתח.

אריק זאבי סיפר על התחושות שלו לפני המשחקים: "הלחץ הכי גדול עליי היה בכלל באתונה 2004, לא בבייג'ינג. עכשיו אני מגיע ממקום טוב. גם כי אני אלוף אירופה ומגיע מהמקום השביעי בעולם. אבל כבר כל כך הספידו אותי בארבע השנים האחרונות, שאני לא מרגיש לחץ. מן הסתם ביום התחרות יהיה לחץ, כי אני מגיע לתחרות הזאת בשביל להביא מדליה, ובגלל זה יש לחצים טבעיים, אבל אני מניח שזה יהיה היתרון שלי על המתחרים, כי אני מנוסה ויכול להתמודד עם הלחץ".

אורן סמדג'ה התייחס לאפשרות שהצעירים ארשנסקי ופולק יוכלו להפיע במשחקים. "אי אפשר לדעת מי יביא מדליה", אמר סמדג'ה, שגם הוא זכה במדליית ארד בברצלונה כנגד כל הסיכויים, "בשנה שאנחנו עובדים איתם, עשינו את הבלתי ייאמן. המגמה היא מגמת עלייה. בחצי השנה האחרונה, כל אחד מהם זכה במדליות בגביע העולם. גולן עשה תוצאה מצוינת בפריס, גם טומי צעיר אבל יכול להפתיע. אני בונה על לחימה על הסוף, לא לוותר. אם יעשו מדליה, זה טוב. אם ישיגו שניים או שלושה ניצחונות, זה גם יספק אותי".

אליס שלזינגר מגיעה גם היא אופטימית, ויודעת עם איזה אתגר היא צריכה להתמודד: "בימים האחרונים אני מנסה לשים את העניין של המדליה בצד, ולהתרכז רק באליס ובג'ודו שלה. אם אצליח לשים את כל הדברים בצד ולתת את הג'ודו שלי, זה יבוא. זאת המטרה, לשים את כל הדברים בצד, ולהאמין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully