וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולימפיאדה: נחשפה רשת המנפקת ויזות מזויפות ללונדון

"סאן" הפעיל סוכן סמוי בפקיסטן שחשף כי עבור 7,000 ליש"ט, ניתן לקבל ויזה מזויפת ולהצטרף למשלחת הפקיסטנית

אתמול נודע כי ישראל תשלח סוכני מוסד למשחקים האולימפיים בלונדון שייפתחו בעוד חמישה ימים, וכעת מתברר כי יש סיבה נוספת לדאגה. "סאן" הבריטי מפרסם היום (שני) בכתבה נרחבת כמה פשוטה עשויה להיות הסתננות של כל אחד למגורי האתלטים בלונדון, זאת לאחר שחשף רשת פקיסטנית שבעבור סכום סביר של כסף מנפקת דרכונים ואשרות כניסה לכפר האולימפי בלונדון.

במסגרת התחקיר, סוכן סמוי של "סאן" התחזה לפקיסטני המבקש לקבל אשרת כניסה למשחקים האולימפיים. בתחקיר מצולם פוליטיקאי פקיסטני שמסביר כיצד יוכל הסוכן הסמוי לקבל את מבוקשו. בעבור סכום שנע סביב 7,000 ליש"ט, הוא מצוטט כאומר, תוכל לקבל ויזה מזויפת לחודשיים לבריטניה ואשרת כניסה למגורי האתלטים, כחלק מהמשלחת הפקיסטנית למשחקים האולימפיים. הפוליטיקאי אף הבטיח כי יוכל להשיג לו אשרת כניסה לטקס הפתיחה ביום שישי.

על פי ה"סאן", ברשת הפקיסטנית הזו מעורבים מספר רב של אנשים, ביניהם פוליטקאים ופקידי ממשלה. "מדובר בחשיפה של רשת מושחתת ומסובכת", צוטט איש מודיעין בריטי. "ככה טרוריסטים יוכלו לקבל את הפלטפורמה הכי טובה כדי להוציא לפועל מעשי טרור. לצורך העניין, פעיל אל-קעידה יכול לטוס ללונדון עם דרכון מזויף ועם שם בדוי ולהסתובב ממש בין האתלטים. לטובת כולנו, הסיפור הזה צריך להיגמר כמה שיותר מהר".

על פי הפרסום, מי שמנפק את הדרכונים ואשרות הכניסה היא סוכנות נסיעות, שאיש מתוכה צוטט כאומר: "יש לנו את האנשים הנכונים במקומות הנכונים ובלתי אפשרי לתפוס אותנו בגלל שהדרכונים אמיתיים לחלוטין".

"סאן" מבהיר כי כבר פנה לרשויות הרלוונטיות בבריטניה ובפקיסטן על מנת לחקור את הנושא לעומק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully