וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פ.ס.ז' נגד צ'לסי: 1:1 בקרב המיליונריות

הצרפתים בלי זלאטן, אבל עם לאבצי ופסטורה; האנגלים בלי טורס, אבל עם הזאר וטרי. הקרב נגמר בשוויון, בניון לא שותף

אימג'בנק GettyImages

צילום: רויטרס
עריכה: יאיר דניאל

פריס סן ז'רמן, אחת הקבוצות הכי מסקרנות באירופה, פגשה הלילה (שני) את אלופת אירופה צ'לסי לקרב מסקרן, שהסתיים ב-1:1 ביאנקיז סטדיום. ג'ון טרי, קפטן הכחולים, שותף במשחק ולבש את מדי הקבוצה לראשונה מאז שזוכה על ידי בית המשפט מההאשמות גזעניות. "הוא אייקון במועדון שלנו, אני שמח שהוא יכול שוב לשחק כדורגל", אומר המאמן רוברטו די מתאו על הבלם, שרק ביום שישי הצטרף לחבריו בארה"ב.

בינתיים בצ'לסי מתעסקים לא מעט בהחתמה הצפויה של אוסקר הברזילאי תמורת 25 מיליון ליש"ט, אבל מי שכבש עבור הכחולים הוא לוקאס פיאזון בן ה-18, שהעניק לצ'לסי את השוויון באיצטדיון הבייסבול, שלראשונה בתולדותיו אירח משחק כדורגל. "זו פשוט יצירת אמנות", החמיא די מתאו לאיצטדיון.

אגב, יוסי בניון לא שותף במדי צ'לסי, על אף שהמאמן די מתאו ערך 11 חילופים במהלך המשחק.

זלאטן איברהימוביץ' ותיאגו סילבה לא שיחקו במדי קבוצתם החדשה, בעוד חאבייר פסטורה, הרכש הענק מאשתקד, היה היחיד ששיחק את כל 90 הדקות. אדן הזאר, עוד רכש עצום, היה בינוני. פרננדו טורס, האיש שנקנה ב-45 מיליון יורו, עדייין לא עם קבוצתו.

סן ז'רמן פתחה במערך התקפי (עם חוד שכולל את ננה, אזיקיאל לאבצי וקווין גאמיירו) ושלטה במשחק בפתיחתו. מי שכבש ראשון היה ננה, שבדקה ה-29 כבש מקרוב מריבאונד אחרי בעיטה של פסטורה. פיאזון, שנכנס בדקה ה-63, השווה בדקה ה-82 ממסירה של ראמירס.

"היינו הרבה יותר טובים במחצית הראשונה, ואני שמח שמול הקבוצה הטובה באירופה הצלחנו לשלוט במשחק", החמיא בסיום קרלו אנצ'לוטי לחניכיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully