וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 23.7

לוקאס מורה סיכם ביונייטד, אוסקר סיכם בצ'לסי, יונייטד בעקבות שאהין, מוריניו מחפש מציאות. כל השמועות בשוק ההעברות

העברות

* חבר חדש לערן זהבי בפאלרמו: הקבוצה מסיציליה הודיעה על החתמתו של קשר נבחרת אורוגוואי אחידיו ארבלו ריוס בן ה-30. הקשר חתם לשלוש שנים.

* פיורנטינה רכשה את הקשר הקולומביאני גיז'רמו קוודראדו (24), שהיה שייך לאודינזה ושיחק אשתקד כמושאל בלצ'ה.

* טוונטה ההולנדית הודיעה על החתמתו של החלוץ הרוסי דמיטרי בוליקין לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. בוליקין שיחק בעונה שעברה באייאקס.

* רפאל שפיגל, שוער שוויצרי בן 19 מגראסהופרס, חתם בווסטהאם לשלוש שנים.

* ליל הצרפתית סיכמה על רכישתו של המגן הצעיר ג'יבריל סידיבה (19) מטרואה תמורת 1.8 מיליון יורו. המשמעות: מתיו דבושי כנראה ישוחרר לניוקאסל.

* המגן השמאלי ההונגרי סבולקס הוסטי (29) עזב את זניט לאחר שלוש שנים וחזר להאנובר, בה שיחק בין 2006 ל-2009.

שמועות

* דיווחים באנגליה טוענים שמנצ'סטר יונייטד, שמחפשת חיזוק יצירתי לקישור, עשויה לפנות לריאל מדריד בנוגע לנורי שאהין, שמחירו צפוי לנוע סביב 10 מיליון יורו.

* בינתיים 'דיילי מירור' טוען שמנצ'סטר יונייטד הגיעה לסיכום עם סאו פאולו על העברת לוקאס מורה תמורת 26 מיליון ליש"ט, וכעת השדים האדומים יפתחו במשא ומתן עם החלוץ הברזילאי.

* למרות טענתו של אוסקר על כך שיחליט לגבי עתידו רק אחרי האולימפיאדה, נשיא אינטרנסיונאל, ג'ובאני לואיג'י, הצהיר: "יש סיכום בינינו לבין צ'לסי לגבי מעברו של השחקן".

* עוד דיווחים באנגליה טוענים כי צ'לסי העלתה את הצעתה לבורוסיה דורטמונד על רוברט לבנדובסקי, החלוץ הפולני. צ'לסי הציעה 13 מיליון יורו בתחילה, אך לאחר מכן העלתה את ההצעה ל-17 מיליון. על פי הדיווח, הגרמנים רוצים 35 מיליון יורו, וסוכנו של לבנדובסקי טוען: "13 מיליון לא יספיקו בשביל להביא אותו".

* באיירן מינכן ירדה מאופציית חאבי מרטינס, ועל פי 'טלגרף' ההולנדי המועמד המועדף על הבווארים לחיזוק הקישור הוא נייג'ל דה יונג, שעשוי לקבל שחרור ממנצ'סטר סיטי.

* על פי "סקיי איטליה", אינטר ויובנטוס שוקלות עסקת חליפין במסגרתה יעבור ג'מפאולו פאציני לשורות האלופה בתמורה לפאביו קוואלירלה.

* נשיא נאפולי אורליו דה לורנטיס הודיע לצ'לסי: אדינסון קבאני יעלה לאלופת אירופה 78 מיליון יורו.

* מנצ'סטר סיטי האריכה את חוזהו של וינסנט קומפני. המשכורת של הבלם הכי טוב באנגליה: 130 אלף ליש"ט לשבוע לחמש עונות. העלות הכוללת: 34 מיליון ליש"ט. זיל הזול.

* ארסנל: ארסן ונגר מודה שהוא לא יודע מתי ג'ק ווילשר יחזור לשחק. "אני אופטימי, אבל זהיר, כי היו לנו הרבה מאוד אכזבות איתו". הקשר האנגלי הפצוע לא שיחק כבר שנה.

* עוד בארסנל: ונגר מודה שהקבוצה עוד לא קיבלה הצעה משביעת רצון על רובין ואן פרסי, שמבוקש על ידי יובנטוס, יונייטד וסיטי. "הרצון שלנו הוא להשאיר אותו, אבל נעשה את מה שהכי טוב למועדון". ונגר רוצה לסגור את הסיפור עד ה-18 באוגוסט. 'סאן' טוען שוואן פרסי דורש מכל המחזרות שלו חוזה של 10.1 מיליון ליש"ט לשנה.

* מרטין סקרטל סחורה לוהטת: הבלם של ליברפול מבקש על ידי סיטיף אנז'י מחצ'קאלה ונאפולי, אבל ברנדן רוג'רס נחוש להשאירו באנפילד.

* בברזיל טוענים שקורינתיאנס הצטרפה לסאו פאולו במירוץ אחרי קאקה.

* במדריד מדווחים שהשם החדש ברשימת המועמדים של ז'וזה מוריניו לריאל הוא רוברטו רוסאלס, בלם טוונטה ונבחרת ונצואלה.

* ובצד השני של מדריד, דייגו גודין, בלמה האורגוואי של אתלטיקו, מבוקש על ידי מנצ'סטר סיטי.

* בנוסף, אלופת אנגליה מתעניינת גם בדניאלה דה רוסי, קשר רומא אותו ניסה רוברטו מאנצ'יני להחתים גם בקיץ שעבר.

* ובינתיים ממשיך פרנק למפארד לרמוז לגבי עזיבה ל-MLS בתום השנה האחרונה בחוזהו: "זה תלוי בצ'לסי אם אשאר או לא, וכרגע אני לא פוסל שום אופציה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully