וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס: "אני שונא לטייל במשחקי ההכנה"

כוכב נבחרת ארצות הברית היה מרוצה מהפייט של ארגנטינה. בריאנט: "הם קשוחים מאוד". סקולה: "הם אתלטיים ומוכשרים מדי"

נבחרת ארצות הברית התקשטה אמש (ראשון) במדים חגיגיים במיוחד לכבוד משחק ההכנה שלה מול ארגנטינה בברצלונה. לכבודה של נבחרת החלומות המקורית שזכתה במדליית הזהב באותו מקום בדיוק לפני 20 שנה, עלו שחקניו של מייק ששבסקי לבושים במדים המוכרים של הקבוצה הגדולה אי פעם, אך על הפרקט ניכרו ההבדלים, כשהארגנטינאים חזרו פעמיים מפיגור גדול ונכנעו רק בקושי בסיום בתוצאה 86:80.

צפו בתקציר המשחק מאתר NBA.COM

גם פתיחה של 1:19 ברבע הראשון ויתרון של 20 נקודות ברבע השלישי לא הספיקו לאמריקאים להימנע מעוד הסתבכות אחרי שנגררו למשחק צמוד גם מול ברזיל, והפעם בתפקיד המושיע שימש קווין דוראנט, עם 27 נקודות גדולות.

"אני אוהב לנצח ככה", אמר לברון ג'יימס, שהסתפק הפעם ב-15 נקודות. "אני שונא לטייל במשחקי הכנה ולהתחיל במשחקים התחרותיים רק בטורניר עצמו. יש לנו קבוצה טובה מאוד, וזה לא משנה מה הפער בו אנחנו מנצחים, אלא רק שאנחנו משחקים היטב ומשתפרים ממשחק למשחק, והרגשתי שהשתפרנו הערב".

לברון ג'יימס שחקן נבחרת ארצות הברית מול פאבלו פריג'יוני שחקן נבחרת ארגנטינה. David Ramos, GettyImages
לא מתחשב בפער. לברון/GettyImages, David Ramos

קובי בריאנט, שקלע 18 נקודות, הוסיף: "זה היה קשה, ארגנטינה קבוצה טובה מאוד וקשוחה מאוד. הם המשיכו לשחק חזק ונתנו לנו אתגר גדול בניסיון לנצח את המשחק הזה. פשוט לא הצלחנו לגמור אותו עד הרגע האחרון".

כרמלו אנתוני, שאיכזב עם 4 נקודות ב-2 מ-8 מהשדה, אמר: "בסופו של דבר רק ניסינו לנצח את המשחק, ודיברנו במחצית על איך שאנחנו צריכים לגמור משחקים כמה שיותר מוקדם, אבל זה לא תמיד יהיה המקרה, כמו הערב". על המדים המחייבים, אמר מלו, שלבש את החולצה מס' 15 שהייתה שייכת אז למג'יק ג'ונסון: "המדים האלו נחמדים, וכולנו הצטלמנו איתם בחדר ההלבשה. זה פשוט מחזיר כל כך הרבה זיכרונות מ-1992".

כרמלו אנתוני שחקן נבחרת ארצות הברית. רויטרס
הצטלמו עם המדים בחדר ההלבשה. אנתוני/רויטרס

בצד השני האלביסלסטה יצאו מעודדים משני הקאמבקים המרשימים שלהם, אבל נאלצו להסתפק רק במחמאות. לואיס סקולה, שהתפייס לפני הפתיחה עם קווין לאב, שהושעה השנה משני משחקי NBA אחרי שדרך על הארגנטינאי המנוסה, הספיק להתקוטט עם דוראנט במהלך הרבע השני אך שוב נשמע מפויס בסיום.

"הם מוכשרים בטירוף, ויש להם הרבה שחקנים נהדרים בכל עמדה", הוא אמר. "הם אתלטיים מדי ומוכשרים מדי, אז אני חושב שהם יהיו בסדר... אני חושב שנתנו להם פייט לאורך כל המשחק. התחלנו רע, אבל זה מה שעשינו לאורך כל תקופת ההכנה ואני חושש שזו עומדת להיות בעיה גם בטורניר עצמו. אנחנו חייבים לתקן את זה, כי כמובן שאנחנו מסוגלים לשחק טוב גם מהפתיחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully