וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר הספורט של בריטניה: "נתעלה על בייג'ינג 2008"

ג'רמי האנט אופטימי לקראת האולימפיאדה: "נראה שלונדון העיר הטובה בעולם". על השביתה: "כיוון אקדח לרקה של המדינה"

שר התרבות, הספורט והתקשורת של בריטניה ג'רמי האנט אמר שהוא מאמין שאולימפיאדת לונדון תתעלה על זו שהייתה בבייג'ינג ב-2008. חמישה ימים לפני פתיחת המשחקים בלונדון, ג'רמי האנט הביע גם את ההתרגשות שלו מטקס הפתיחה, אבל נשמע מודאג מאיומי השביתה.

בראיון לסנאדיי טיימס אמר האנט: "אני מאמין שזו תהיה אולימפיאדה טובה יותר מזו שהייתה בבייג'ינג ב-2008. הם עשו עבודה נהדרת, אבל זו הייתה אולימפיאדה ששוחקה לפי העוצמות של סין ולגבי העמדה של סין בעולם המודרני. לנו יש משהו שונה להביע. לונדון היא אחת הערים הנהדרות והגלובליות ביותר בעולם. אני מאמין שזו העיר הכי נהדרת בעולם, וזו ההזדמנות שלנו להראות את זה לכל העולם".

על טקס הפתיחה אמר האנט: "בשלוש שעות נוכל להראות לעולם כולו איזו מדינה נהדרת אנחנו. התרומה שלנו למדע, לתרבות ולכל שאר הדברים שעיצבו את העולם, אם זו המהפכה התעשייתית או הדמוקרטיה. הולך להיות רגע נהדר בו נוכל להעביר מסר לעולם". האנט האשים גם את השירותים הציבוריים שמתכננים שביתה ביום חמישי ב"ניסיון לכוון אקדח לרקה של המדינה. אני חושב שאם יש משהו שיכול להרגיז את הציבור בכל הנוגע לנהלי פתיחה בשביתה זה מקרה כזה. כמובן שנסתדר, יש לנו תכניות מגירה לכל מקרה".

האנט התייחס לטענות נגד הסדרי הביטחון בלונדון ואמר: "בסידני היה להם סקנדל עם הכרטיסים לפני שהמשחקים נפתחו. באתונה עדיין לא היו ערוכים לגמרי ובסין היו בעיות לגבי הגישה של עיתונאים לאינטרנט. זה אירוע כל כך גדול שאי אפשר שכל דבר יהיה בסדר בכל שנייה. התמונה הכללית היא מעודדת מאוד". האנט התייחס לשאיפות של בריטניה לגבי השוואת 19 מדליות הזהב בבייג'ינג: "אנחנו מקווים שנוכל להצליח גם הפעם, אבל כמובן שיהיה קשה מאוד. יש לנו ספורטאים נהדרים וזה היתרון של המדינה".

אולימפיאדה לונדון 2012 בוואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully