וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מראדונה: "רונאלדו לעולם לא יגיע לרמה של מסי"

כוכב העבר סיפק השוואה מעניינת, והוסיף: "ליאונל לא זקוק לבעיטה חזקה". סגן נשיא ברצלונה: "לא יכולים לחרוג מהתקציב"

ההשוואה הבלתי נגמרת בין כריסטיאנו רונאלדו לליאונל מסי ממשיכה לעמוד במרכז עניינו של כל חובב ספורט, כשמי שנדרש היום (ראשון) להשוואה המעניינת הזו הוא דייגו מראדונה. נכון שכוכב העבר משוחד, אבל בראיון ל-TVR הוא הבהיר כי מבחינתו פערי הרמות הם בולטים, גם אם רונאלדו הציג בעונה החולפת עונה מעולה.

"כריסטיאנו רונאלדו לעולם לא יגיע לרמה של מסי", טוען מראדונה. "ליאונל לא זקוק לבעיטה חזקה. מסי רק מכדרר לעבר השער ברגלו. כשכריסטיאנו רונאלדו זכה בכדור הזהב, הוא אמר למסי 'לא עוד מקומות שניים'. עכשיו מדליית כסף זה המקסימום שהוא יכול להשיג". בנוסף, מראדונה גם ערך השוואה בינו לבין מסי, ואמר: "אני לא אוהב השוואות. למרות זאת, ההשוואה עם מסי היא דבר יפה. שנינו בועטים ברגל שמאל, שנינו ארגנטינאים ושנינו גאונים".

בלי קשר, סגן הנשיא של ברצלונה חאבייר פאוס סיפר כי המועדון יהיה חייב להיזהר מפני רכישות גדולות בעתיד כדי להישאר במצב כלכלי מאוזן. "בשנה שעברה עלינו בתקציב הרכש שלנו עם ההחתמה של ססק פברגאס ואלכסיס סאנצ'ס", אמר פאוס. "אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לחרוג מ-20 או 30 מיליון יורו בשנה. זה שם את התוכנית העסקית שלנו בסכנה. זה לא יקרה".

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

אז מי יותר טוב?

מסי
73%
רונאלדו
27%
הסקר הסתיים
1297 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully