וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטר זכתה בגביע TIM

הנראזורי גברו 0:1 על יובנטוס (קוטיניו בדקה ה-11) ו-1:2 על מילאן (גוארין ופלאסיו). יובנטוס ניצחה 0:1 את מילאן (ווצ'יניץ')

אחרי שבשנתיים האחרונות אינטר זכתה בגביע TIM המסורתי בו משחקות שלוש הקבוצות הגדולות באיטליה בטורניר קדם העונה, גם הפעם הנראזורי הצליחו לעשות זאת. אינטר השיגה ניצחונות על יובנטוס ומילאן במשחקים שנמשכו 45 דקות כל אחד.

במשחק הראשון שנערך הערב (שבת) אינטר גברה 0:1 על יובנטוס, כשאת השער היחיד במשחק הבקיע החלוץ הברזילאי קוטיניו בדקה ה-11 אחרי טעות קשה של לוסיו שלא הגיע לכדור. לאחר מכן יובנטוס פגשה את מילאן וניצחה 0:1. בדקה ה-31 הגברת הזקנה קיבלה פנדל ומירקו ווצ'יניץ' דייק עם בעיטה לפינה הימנית.

אל המשחק השלישי והאחרון עלו אינטר ומילאן בידיעה שהמנצחת ביניהן תזכה בטורניר. אחרי 16 דקות סטפן אלשעראווי כבש לרוסונרי אחרי שקיבל כדור מקווין-פרינס בואטנג, והמשיך פנימה בנגיעה. אינטר חזרה למשחק תשע דקות לאחר מכן כשפרדי גוארין נגח מקרוב את השוויון כתוצאה מהגבהה נהדרת של רודריגו פלאסיו הארגנטינאי שהגיע מגנואה. הסיפור הוכרע סופית בדקה ה-34 כשפלאסיו הפך ממבשל לכובש כשהוא שעט קדימה אחרי יציאה מהירה להתקפה, וקבע 1:2.

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully