וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאן לוכטה: "נגיע לאולימפיאדה בשיאנו, זה בטוח"

נבחרת ארה"ב בשחייה סיימה מחנה אימון בצרפת אופטימית. פלפס: "מתרגשים", פרנקלין: "היה מדהים, אנחנו מוכנים"

נבחרת ארצות הברית בשחייה מלאת ביטחון ומוכנה לקפוץ לבריכה בלונדון לאחר שסיימה היום (שבת) את הכנותיה במחנה אימונים בצרפת. לאחר שבילו שבוע בטנסי בו שאפו להגיע לשיא היכולת שלהם, האמריקנים העבירו את השבוע האחרון במטרה להתכונן אפילו יותר טוב. האמריקנים בילו מחוץ לאור הזרקורים האולימפיים ונהנו למעשה משקט ורוגע מוחלטים לאחר שבוע שהוגדר יותר כ"חג קיץ" מאשר כמחנה אימונים בטנסי.

"זה היה שבוע נהדר", אמר מייקל פלפס על התקופה בווישי צרפת, "כולנו מתרגשים ומוכנים ועכשיו אנחנו כבר מחכים להתחיל בתחרויות. בשבוע הזה התמקדנו בתיקון כל הדברים הקטנים שעושים את ההבדל הגדול". מיסי פרנקלין בת ה-17, שרוצה לזכות בשבע מדליות באולימפיאדה אמרה: "היה פשוט מדהים, נהנינו כל כך. כל הסביבה הייתה פשוט פנטסטית ונגיע ללונדון מוכנים. עבדנו קשה מאוד על הדברים הקטנים ועכשיו אנחנו מוכנים". ריאן לוכטה אמר: "אנחנו הולכים לשחות הרבה יותר מהר, בוודאות. זו האולימפיאדה, התאמנו ארבע שנים בשביל זה. רק עבדנו ושינינו את הדברים הקטנים השבוע ושיפרנו אותם כדי שנוכל להגיע בשיאנו ללונדון".

מאמנה של פרנקלין טוד שמידט אמר שעבור רוב השחיינים האמריקנים האולימפיאדה היא פחות מלחיצה מהמבחנים האמריקניים אליה: "המבחנים האולימפיים נקראים מבחנים כי זה מה שהם. המבחנים הם ממש מלחיצים. הם מבחן של רגשות. אבל אני שמח שעכשיו כולם מגיעים רעננים וטריים לאולימפיאדה". האמריקנים מגיעים ללונדון לאחר שקבעו השנה 12 מ-26 התוצאות האישיות הכי טובות במבחנים בנברסקה, אבל מאמן הגברים גרג טרוי אומר כי הוא מצפה שהתוצאות בלונדון יהיו אפילו טובות יותר: "הלכנו למחנה בטנסי בכוונה להגביר את הקצב, אבל המחנה בצרפת היה קצת יותר טכני. זה היה יותר מחנה מנוחה והכנה מאשר מחנה אימונים. ממה שראיתי השבוע אנחנו הולכים לבצע תוצאות נהדרות".

אולימפיאדה לונדון 2012 בוואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully