וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה: אריאל בית הלחמי האריך את חוזהו

21.7.2012 / 20:51

מאמן הקבוצה חתם על חוזה לעונה נוספת. גם בן רייס ואייזיק רוזנפלט האריכו את החוזה. טוויטי קרטר יישאר בשרון

בני הרצליה הודיעה הערב (שבת) על פתיחת ההכנות לעונה הקרובה ועל הסגל המתגבש. לאחר שכל המאמצים להחזיר את רעננה בחזרה לאיחוד לא צלחו תחזור הקבוצה השנה לשמה המקורי בני הרצליה כשמטרת אנשי הקבוצה לבנות קבוצה חזקה שתוכל להתמודד בצמרת הכדורסל ולייצג את העיר ואוהדי הקבוצה בצורה הטובה ביותר.

כמהלך ראשון החליטו בקבוצה להאריך את חוזהו של מאמן הקבוצה אריאל בית הלחמי לעונה נוספת. בית הלחמי הגיע לקבוצה במהלך העונה החולפת, שיפר מאוד את תפקודה המקצועי ועזר לקבוצה להתמודד באופן שווה עם מרבית קבוצות הליגה. בהנהלת הקבוצה מעריכים את המאמן ומאמינים שיוכל להחזיר את הקבוצה חזרה לצמרת.

בנוסף להחתמת המאמן אריאל בית הלחמי, הודיעה הקבוצה שהיא האריכה גם את חוזיהם של בן רייס ואייזיק רוזנפלט לעונה הבאה. רייס ורוזנפלט מצטרפים לשחקני הבית גיא לביא ורועי איילון שחתומים בקבוצה על חוזים ארוכי טווח. הקבוצה גם החליטה לממש את האופציה בחוזהו של טוויטי קארטר, שהעמיד בעונה האחרונה ממוצעים של 20 נקודות ו 7 אסיסטים בממוצע למשחק. קארטר מחזיק במספר הצעות כספיות גבוהות מקבוצות באירופה ובתקופה הקרובה תקבל הנהלת הקבוצה החלטה האם לאפשר לו להשתחרר בתמורה לפיצוי כספי או להשאירו בקבוצה.

יו"ר הקבוצה אלדד אקוניס סיפר על תוכניות הקבוצה לעונה הקרובה: "אין בכוונתנו לחזור על העונה החולפת ואנחנו מכוונים חזרה לצמרת. כצעד ראשון החלטנו להמשיך עם המאמן אריאל בית הלחמי שעשה עבודה טובה מאז שהגיע אלינו בשנה שעברה. אנו ממשיכים עם חלק מרכזי מסגל השחקנים הישראלים שלנו, כשאליהם אנחנו נעשה מאמץ לצרף ישראלי מוביל נוסף ולהרכיב צוות ישראלי טוב מאד.

"זהו צוות שמורכב משילוב של שחקני בית, שהם גם שחקנים מובילים בנבחרות הצעירות של ישראל וישראלים טובים שהוכיחו את עצמם בליגת העל כמו בן רייס ואייזיק רוזנפלד. במידה ונצליח להחתים בקבוצה עוד ישראלי מוביל וזרים טובים, כמו שידענו להביא בעבר בהצלחה, נוכל לחזור ולהיאבק בצמרת הליגה ולהתמודד בהצלחה כנגד כל קבוצה".

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully