וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אירופה: הקדטים ניצחו את לוקסמבורג

אחרי ההפסד לשבדיה, הנבחרת של ג'ינו ניצחה 65:71 במשחק צמוד. חולודוב להט עם 19 נקודות. בראשון מפגש עם בלארוס

נבחרת הקדטים רוצה מאוד לחקות את נבחרת העתודה בדרך לדרג א', ואחרי ההפסד הכואב לשבדיה ביום שישי, השיגה הנבחרת של יעקב ג'ינו ניצחון ראשון בטורניר המתקיים בבוקרשט, רומניה 65:71 על לוקסמבורג.

המחצית הראשונה הייתה צמודה מאוד, למרות שישראל נקלעה כבר לפיגור עשר. יבגני חולודוב ואביחי בן דוד הצליחו להחזיר את הנבחרת לתמונה, וקיזזו לשלוש בלבד 41:38. ברבע השלישי הופעה הירואית של הנבחרת בהגנה, שהשאירה את לוקסמבורג על עשר נקודות בלבד, סידרה לישראל את המהפך בדרך ל-51:56 בסיום הרבע השלישי.

ברבע האחרון לוקסמבורג עוד הצליחה להוריד את הפער לשתי נקודות, אבל ערן טיסונה החזיר לשש. בסופו של דבר יותם פז וליעד בראון סגרו את הסיפור מהקו. ביום ראשון תפגוש הנבחרת את בלארוס (20:15), שניצחה עד כה את לוקסמבורג, אבל הפסידה לפינלנד.

קלעו לישראל: יבגני חולודוב 19 נקודות, ערן טיסונה 12, אביחי בן דוד 11, יהלי זיו אב ורועי הובר 6, תמיר בלאט וליעד בראון 5 כל אחד, אביב אברמוביץ' 4, יותם פז 3. אצל לוקסמבורג, הבולט היה טימוטי קאופמן שסיים עם 29 נקודות.

המאמן יעקב ג'ינו סיכם: "ניצחנו למרות שבארץ נוטים לזלזל במדינות כמו לוקסמבורג. עשינו ניצחון של גברים עם הגנה טובה בחצי השני. זו קבוצה ששולטת בריבאונד ומאוד קשה לשחק איתם. יש להם שחקן אדיר שעושה יותר מ-30 נקודות למשחק. אני מקווה שמפה נתחיל להתרומם ונשחק יותר טוב. אנחנו נתקלים ביריבות מאוד קשות. אנחנו קבוצה טובה יותר מבלארוס ואני מאמין שנפתח וניראה יותר טוב בהתקפה. חייבים לעבור את המשחק הזה ואז יהיה לנו משחק על כל הקופה מול פינלנד כדי לעלות לשלב השני".

* נבחרת הקדטיות תשחק מחר (ראשון, 15:45) מול לוקסמבורג על המקום התשיעי בטורניר, אחרי שביום שישי הביסה את בלארוס 48:80. הבנות של טל נתן ולימור מזרחי נתנו משחק גדול, בעיקר נועה זליבנסקי שסיימה עם 33 נקודות, עדן פורת 12 ודניאל רבר עם 10 נקודות ו-15 ריבאונדים.

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully