וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המבורג: טומי האס עלה לגמר

הגרמני, המדורג 49 בעולם, ניצח 6:7 (7), 0:6 את מרין צ'יליץ' (15) וישחק נגד חואן מונאקו. טיפסרביץ' עלה לגמר בשטאד

אחרי שזכה בטורניר החימר הראשון בקריירה שלו בשטוטגרט בשבוע שעבר, עלה היום (שבת) המדורג שמיני בעולם ינקו טיפסרביץ' לגמר טורניר גשטאד בשוויץ מסבב ה-250 של ה-ATP. הסרבי ניצח 6:7 (10), 3:6 בחצי הגמר את פול הנרי מאתיו הצרפתי (172 בעולם) ושיפר את מאזנו מתחילת השנה ל-14:39. טיפסרביץ' עלה למעשה לגמר השלישי שלו השנה, כשפרט לזכייה בשטוטגרט הוא גם הגיע לגמר בשנאי השנה שם הפסיד למילוש ראוניץ'.

בגמר הטורניר ישחק טיפסרביץ' נגד תומאש בלוצ'י הברזילאי, המדורג במקום ה-61 בעולם. בלוצ'י ניצח בחצי הגמר 6:7 (3), 6:7 (5) את גריגור דימיטרוב (61). הברזילאי הפסיד בשבוע שעבר בחצי הגמר לטיפסרביץ'. בלוצ'י ודימיטרוב הצליחו להשיג שתי שבירות כל אחד, אך בסופו של דבר הברזילאי הצליח להתעלות בשני שוברי השווין כדי לעלות לגמר, תוך שהוא משיג גם ארבעה אייסים, בדיוק כמו יריבו.

גם בטורניר החימר בהמבורג מסבב ה-250 של ה-ATP שיחקו היום את שני חצאי הגמר. טומי האס המקומי (49) המשיך בסיפור הקאמבק הקסום שלו כשעלה לגמר עם 6:7 (7), 0:6 מרשים מאוד על מרין צ'יליץ' הקרואטי (15), שבעצמו נמצא בכושר מצוין, אך סבל מפציעה במערכה השנייה. האס אמנם רשם אייס אחד בלבד, אך הצליח להשיג ארבע שבירות ולהציל שתי נקודות מערכה במערכה הראשונה.

בגמר, ישחק האס, שחולם על תואר שני השנה אחרי שזכה בהאלה, נגד חואן מונאקו הארגנטינאי (14), לאחר שזה הצליח לחזור מפיגור מערכה ל-6:3, 3:6, 4:6 על ניקולאס אלמגרו הספרדי המצוין (10). מונאקו הצליח לדייק ב-72 אחוזים מההגשות הראשונות שלו ולסיים סיפור אחרי שעתיים ושתי דקות.

*** יוני ארליך ואנדי רם הודחו בחצי הגמר של טורניר המבורג לאחר שהפסידו 6:7 (0), 6:4, 14:12 לפרננדו ורדסקו ודויד מררו הספרדים.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully