וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: אלמוג כהן שותף בניצחון נירנברג על דורטמונד

הבווארים גברו 2:4 על הדאבליסטית במשחק אימון, הקשר נכנס בדקה ה-46. ורמוט ושכטר נכנסו כמחליפים בתיקו של לאוטרן

אלמוג כהן נכנס הערב (שבת) כמחליף בדקה ה-46 בניצחון נירנברג 2:4 על הדאבליסטית דורטמונד, ששיחקה בהרכב די חסר. הקבוצה של דיטר הקינג ערכה את המשחק כפרידה ממארק מינטאל וראתה דווקא את השוורצגלבה עולים ליתרון בדקה ה-15 לאחר שמסירת רוחב של לאונרדו ביטנקורט מצאה את סבסטיאן קהל, שבעט מ-16 מטר פנימה את ה-0:1. נירנברג איזנה בדקה ה-29 לאחר שהגבהה של רוברט מאק מצאה את האנו באליטש, שדחק מקרוב פנימה.

בדקה ה-44 הגיע הרגע לו ציפו כולם. נבן סובוטיץ' הכשיל ברחבה את אלכסנדר אסווין ומינטאל בעט את הפנדל פנימה, 1:2. בדקה ה-62 הצליחה האורחת לאזן שוב לאחר שלוקאש פישצ'ק הוריד לקובה בלאשצ'יקובסקי, שבעט טיל פנימה וזה 2:2. בדקה ה-70 הצליח סבסטיאן פלטר לכבוש את השלישי ולקבוע 2:3. בדקה ה-88 הגיע הרביעי, כשהפעם זה היה מייק פרנץ, שנותר חופשי ובעט מ-15 מטר פנימה את ה-2:4.

* גילי ורמוט נכנס הערב כמחליף בדקה ה-78 במשחק ההכנה של קייזרסלאוטרן, שסיימה ב-2:2 מול פולהאם, בעוד איתי שכטר הצטרף בדקה ה-85. איליאן מיקנסקי (10) ואלברט בוניאקו (14) העלו את לאוטרן ליתרון מהיר, אבל פאיטים קסאמי (21 ו-74) השווה עבור הקוטג'רס.

* וולגה, ללא דני בונדר שלא נכלל בסגל, פתחה את העונה ברוסיה עם ניצחון 0:1 מפתיע על דינמו מוסקבה. אלכסנדר שולנין כבש את שער הניצחון בדקה ה-69.

* לירן כהן כבש את השער המצמק של פודבסקידז'ה בהפסד 2:1 לקטוביצה במשחק אימון. הקשר הישראלי נכנס כמחליף בדקה ה-56 והבקיע 20 דקות לאחר מכן.

* בן שהר לא שותף בניצחונה של הרטה ברלין 2:3 על נוריץ'. אליאס קצ'ונגה הבקיע שלושער לזכות הרטה.

* דור מלול ורועי דיין לא פתחו בהרכבה של בירסחוט הבלגית, שניצחה 0:1 במשחק אימון את הירנביין של מרקו ואן באסטן.

* בירם כיאל, שנפצע קלות במשחק ההכנה הקודם של סלטיק, לא נטל חלק במשחק בו הובסה קבוצתו 4:0 מול אייאקס.

* דודו אוואט שיחק 90 דקות ותומר חמד פתח בהרכב והוחלף בדקה ה-86 ב-0:0 של מאיורקה מול פאוק סלוניקי, שעשויה לפגוש את בני יהודה בסיבוב השלישי של מוקדמות הליגה האירופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully