וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל מסי, ברצלונה לא תראה את הכסף?

המבורג מאיימת לא לשלם 1.2 מיליון יורו על השתתפותה של ברצלונה במשחק ידידות ביניהן אם הארגנטינאי לא ישחק

המבורג וברצלונה ייפגשו ביום שלישי הקרוב במשחק שיציין 125 שנים למועדון הגרמני, אבל נדמה שבמועדון כועסים על הקטאלנים שאמורים לקבל מעצם השתתפותם במשחק 1.2 מיליון יורו. מתברר כי ליאונל מסי לא צפוי לשחק, וכעת המבורג מאיימת לא לשלם את הסכום הזה אם הכוכב הארגנטינאי לא ייטול חלק במשחק. מי שדיווח על כך היה העיתון הגרמני 'בילד'.

כל הכרטיסים למשחק שיתקיים באימטק ארינה כבר נמכרו, אבל כעת מתברר שסעיף מיוחד בחוזה שנחתם בין שתי הקבוצות קובע מפורשות שמסי חייב לשחק. אותו סעיף אגב לא חל על כוכבים אחרים של בארסה כמו אנדרס אינייסטה וצ'אבי, שרק שבו לתחילת ההכנות של הבלאוגראנה לעונה הקרובה אחרי שזכו למנוחה בעקבות הזכייה ביורו האחרון.

ובינתיים שוער המשנה של ברצלונה חוסה מנואל פינטו מתכנן מהפיכה בעמדת השער העונה. השוער, שהגיע מסלטה ויגו ב-2008, הופיע בשערה של ברצלונה רק 48 פעמים בארבע עונות, כשמרבית ההזדמנויות שלהן הוא זכה מפפ גווארדיולה היו במשחקי גביע המלך. למרות זאת, השוער בן ה-36 שיסיים את חוזהו בעונה הבאה, בטוח שהשנה הוא יזכה לקרדיט גדול יותר.

"טיטו (וילאנובה) יקבל את ההחלטה שהוא מרגיש שהכי טובה עבור הקבוצה", אמר השוער במסיבת עיתונאים. "בין אם הוא חושב שהכי טוב שאני אשחק בגביע או בליגה או מה שלא יהיה, אני אמשיך לעבוד מכיוון שאני תחרותי ואמביציוזי ואני אנסה לקבל את התפקיד של ויקטור". על ההכנות של ברצלונה לקראת העונה הקרובה, אמר השוער: "אני חושב שזה טבעי שאנחנו מבצעים התאמות, עושים עבודה פיזית וברגע שהכל הולך באופן חלק, השחקנים נלהבים".

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully