וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי: "המשחקים נגד ספרד וארגנטינה יהוו אינדיקציה"

נבחרת ארה"ב מגבירה את הקצב לקראת טורניר הכדורסל האולימפי. ששבסקי: "אני לא עושה השוואות בין הנבחרות?

רויטרס

וידאו: רויטרס
עריכת וידאו: מיכאל ברגמן

נבחרת ארה"ב, שכרגיל תרכז סביבה את מירב תשומת הלב בטורניר הכדורסל האולימפי, ממשיכה בהכנות למשחקים בלונדון ואחרי כמה משחקי מבחן קלים יחסית, היא מתכוננת לשתי התמודדויות קשות במחנה האימון שלה בברצלונה: ביום ראשון נגד ארגנטינה וביום שלישי מול ספרד.

קובי בריאנט, שאתמול הביע חשש מהקו הקדמי הדליל יחסית של האמריקאים, התייחס לחלוקה בנטל לקראת המשחקים: "בספרד וארגנטינה השחקנים המרכזיים משחקים הרבה דקות. פאו ישחק הרבה, גם ג'ינובילי. אצלנו אני משחק אולי 20 דקות וכך גם שאר השחקנים. אנחנו עולים על הפרקט, נותנים הכל ויורדים לנוח, ומי שעולה במקומנו למגרש, עושה אותו דבר".

ארגנטינה עשתה את הבלתי יאמן באולימפיאדת 2004 וזכתה בזהב, ספרד זכתה בכסף לפני ארבע שנים ואחרי משחקים קלים נגד הרפובליקה הדומיניקנית ובריטניה, והתקשות יחסית נגד ברזיל, ארה"ב עומדת בפני משחקים יותר קשים. "אנחנו מתקדמים, זה תהליך", אמר קובי, "שני המשחקים הקרובים יהוו אינדיקציה טובה להיכן אנחנו נמצאים".

חלק מהדיבורים סביב הנבחרת האמריקאית בשבועות האחרונים העלו השוואות בינה לבין הדרים טים המקורית של 1992. המאמן מייק ששבסקי, שלפני 20 שנה שימש כעוזר מאמן, סירב להיגרר לכיוון הזה: "הדיבורים ההיפותטיים הללו הם משהו שאני עושה עם המשפחה שלי על חוף הים בחופשת הקיץ, לא כשאני מאמן את נבחרת ארה"ב. אני מתרכז רק במשחק נגד ארגנטינה".

האם נבחרת ארה"ב עשויה להסתבך באולימפיאדה?

ספרד הביסה 85:105 את ארגנטינה

אולימפיאדה לונדון בוואלה! 2012

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully