וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: מנצ'סטר יונייטד סיימה ב-1:1 עם אייאקס קייפ טאון

שער של בבה בתוספת הזמן מנע מהשדים האדומים הפסד במשחק ההכנה השני בדא"פ. סמולינג ייעדר כ-10 שבועות

שלושה ימים לאחר שניצחה 0:1 את אמאזולו הדרום אפריקאית, המשיכה היום (שבת) מנצ'סטר יונייטד את מסע משחקי ההכנה שלה במדינה. השדים האדומים, בהרכב חסר מאוד כמובן, סיימו ב-1:1 מול אייאקס קייפ טאון, בה משחק חלוץ מכבי חיפה לשעבר תמבינקוסי פאנטני.

אלקארדו ואן גראן כבש את שער היתרון של המארחת בדקה ה-87 עם עקב נהדר לאחר הגבהת קרן של חאמה ביליאט. בבה הצליח לאזן בתוספת הזמן לאחר שקיבל מסירת רוחב, הקפיץ לעצמו את הכדור ובעט משמונה מטר טיל לפינה.

סר אלכס פרגוסון לעלות בהרכב די שונה מזה שפתח במשחק הקודם, כשבין היתר שינג'י קגאווה פתח לראשונה ב-11 של סגנית אלופת אנגליה. לצידו פתחו גם הוותיקים פול סקולס, ריו פרדיננד, אנטוניו ולנסיה, מייקל קאריק, אנדרסון וחאבייר הרננדס וצעירים אלמוניים כמו מרניק ורמיל, סקוט ווטון וטיילר בלאקט. בהמשך שולבו גם דימיטר ברבאטוב, שצפוי לעזוב בקרוב, ריאן טיינקליף ובבה.

בתוך כך, קיבלה מנצ'סטר יונייטד בשורה די רעה, כשנודע שהבלם/מגן כריס סמולינג ייעדר כ-10 שבועות לאחר שעבר ניתוח בכף רגלו. "הוא נפצע ביום רביעי ומיד החלטנו שהוא צריך לעבור ניתוח. קשה להעריך כמה זמן הוא ייעדר, אבל זה אמור להיות כ-10 שבועות".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully