וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: ברזיל ניצחה את נבחרת בריטניה 0:2

הסלסאו נראו נהדר מול ריאן גיגס וחבריו החלשים מהנבחרת המארחת, ונהנו מנגיחה של סנדרו (12) ופנדל של ניימאר (35)

שבוע בלבד נותר עד פתיחת אולימפיאדת לונדון 2012, ודומה כאילו נבחרת הכדורגל של ברזיל כבר מוכנה. הסלסאו ניצחו הערב (שישי) את המארחת מבריטניה 0:2 במשחק ההכנה האחרון של שתי הנבחרות לקראת הטורניר האולימפי, תוך שהם מציגים כדורגל נאה מאוד לפרקים.

ברזיל עלתה עם הרכב חזק שכלל בין היתר את ניימאר, הולק, אוסקר, טיאגו סילבה ואחרים, בעוד הבריטים הציגו לראווה את הקפטן בן ה-38 ריאן גיגס, קרייג בלאמי, דניאל סטארידג', מיכה ריצ'ארדס ואחרים. אלא שהפתיחה היתה כולה צהובה. לאחר החמצה גדולה, הגביהה בדקה ה-12 ניימאר כדור חופשי שחצה את כל ההגנה הבריטית והגיע לסנדרו, שניצל יציאה הססנית של השוער ג'ייסון סטיל ונגח כדור קשתי נהדר לחיבורים כדי לקבוע 0:1.

בדקה ה-30 ניסה ניימאר לסחוט פנדל עם ריקוד ונפילה אופיינית, ובעוד שהשופט לא שרק, בדקה ה-35 כבר זכו הצהובים לבעיטה מהנקודה הלבנה, הפעם לאחר הולק פרץ לרחבה והוכשל על ידי מיכה ריצ'ארדס. ניימאר בעט בביטחון רב את הפנדל לפינה השמאלית הנמוכה של סטיל, שנכנע בפעם השניה במשחק.

ברזיל המשיכה להיראות עדיפה בכמה רמות עד הסיום, כאשר רק מספר הצלות נפלאות של השוער המחליף ג'ק בוטלנד מנעו ממנה שערים נוספים. בסופו של דבר, 24 אלף הצופים שהתכנסו באצטדיון של מידלסברו כדי לצפות בנבחרת בריטניה שלהם בוודאי התאכזבו במעט. זה נגמר ב-0:2 צודק לגמרי לסלסאו, שיחפשו זכיה ראשונה בתולדותיהם בטורניר האולמיפי, אותו יפתחו בשבוע הבא מול מצרים. בריטניה תתחיל את דרכה בטורניר מול סנגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully