וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: הפועל תל אביב ניצחה את אדמירה ווקר 1:2

דמארי (15) ופנדל של אבוטבול (81) העניקו לאדומים ניצחון שני בהונגריה. בכורה לבן חיים, חיימוביץ' לא שותף, פופארה נבחן

אתר רשמי

צפו באימון הפועל תל אביב בהונגריה

צילום: באדיבות האתר של הפועל תל אביב

הפועל תל אביב רשמה הערב (שישי) ניצחון שני במסגרת מחנה האימונים שלה בהונגריה, כאשר גברה על אדמירה ווקר האוסטרית 1:2. ניצן שירזי העלה בהרכב את הרכש הנוצץ טל בן חיים להופעת בכורה, בעוד הבלם זאב חיימוביץ' שהצטרף אמש לא נכלל בסגל, אך צפוי ליטול חלק במשחק ההכנה האחרון של האדומים על אדמת הונגריה, מול ויסלה קרקוב הפולנית.

ההרכב המלא איתו פתח שירזי כלל את אפולה אדל, נאעל חוטבא, יהודה חוטה, וואליד באדיר, יגאל אנטבי, אלרואי כהן, רהימה אובד, ארתור אטצזיאנוב, סלים טועמה, טל בן חיים ועומר דמארי. דמארי היה זה שהתכבד בהבקעת השער הראשון במשחק, כאשר ניצל טעות בהגנת האוסטרים וקבע 0:1 בדקה ה-15.

בפתיחת המחצית השניה ביצע שירזי מספר רב של חילופים והעניק דקות משחק למספר שחקנים צעירים, כמו גם לנבחנים ליעד אלמליח, בן ביטון, המגן-קשר הסרבי פאבלה פופארה וכן לקשר הוותיק שי אבוטבול. האוסטרים, שעלו בהרכב משני, לא התחשבו בכך והשוו בדקה ה-54, כאשר בעיטה מחוץ לרחבה הכניעה את בוריס קליימן. אלא שהמילה האחרונה היתה שייכת לאבוטבול, שקבע את תוצאת המשחק מהנקודה הלבנה בדקה ה-81, לאחר שויקטור מרעי הוכשל בתוך הרחבה.

כאמור, מחנה האימונים של הפועל תל אביב בהונגריה יסתיים ביום ראשון, אז יפגשו האדומים את ויסלה קרקוב, קבוצתו הפולנית של מאור מליקסון.

טל בן חיים מאושר בהפועל תל אביב

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully