וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בן חיים: "הכל בהפועל תל אביב ברמה שלא הכרתי"

חלוץ האדומים מתרגל לחיים החדשים במחנה האדומים של מחזיקת הגביע: "ההתאקלמות שלי מהירה, קיבלו אותי יפה"

אתר רשמי

צילום: באדיבות האתר של הפועל תל אביב

טל בן חיים ערך הבוקר (חמישי) אימון ראשון עם חבריו החדשים וכמובן חברו מהימים במכבי פתח תקוה, עומר דמארי. כעת נערך האימון השני ומחר כאמור משחק האימון השני נגד אדמירה ווקר האוסטרית, בו צפוי לקבל בן חיים דקות ראשונות. באימון הבוקר טל נראה נהדר ואף כבש שער מרהיב בצ'יפ מדויק קשתי לשער. "ההתאקלמות שלי פה מהירה ומהנה, כולם קיבלו אותי יפה, עם חיוך והמון רצון טוב לעשות פה עונה טובה ולהגיע להישגים שהפועל תל אביב רגילה לעשות".

טל בן חיים שחקן הפועל תל אביב (שמאל) עם עומר דמארי. הפועל תל אביב, אתר רשמי
"אין מאושר ממני". בן חיים/אתר רשמי, הפועל תל אביב

על שיתוף הפעולה המחודש עם עומר דמארי, אמר בן חיים: "תמיד ידענו שנחזור לשחק ביחד, והחלום היה לעשות את זה בהפועל תל אביב. ברגע שעומר עבר, ידעתי שגם אני אגיע לפה ואין מאושר ממני שזה קרה. האווירה פה במחנה ממש מצוינת, משקיעים המון עבודה באימונים ומתגבשים תוך כדי גם ביניהם במלון, הכל פה ממש ברמה שלא הכרתי קודם".

בתוך כך, הבלם זאב חיימוביץ', שסיכם את תנאיו לשנתיים במועדון, הגיע אחר הצהריים להונגריה והצטרף לחבריו החדשים. יחד איתו נחת גם המגן הצעיר בן ביטון, שכרטיסו שייך לאדומים ובשנתיים האחרונות שיחק כמושאל בסקציה נס ציונה.

עוד נודע כי חלוץ נבחרת ניגריה אקיגו איוסון (22) מועמד להצטרף לקבוצה על חשבונו של טוטו תמוז. איוסון שיחק בעונה שעברה בסמסונספור הטורקית, רשם 33 הופעות בהן כבש תשעה שערים ובישל ארבעה נוספים. לפני כן שיחק בקבוצת ווארי וולבס במדינתו. איוסון רשם שלוש הופעות בנבחרת הבוגרת של ניגריה בהן כבש שער אחד. האדומים כבר פתחו במגעים עם קבוצתו הניגרית המחזיקה בכרטיסו לגבי השאלה לעונת אחת עם אופציה לרכישה בסיומה.

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully