וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטוניו קסאנו נקנס ב-15 אלף יורו בגין הומופוביה

אופ"א הענישה את החלוץ שאמר ביורו: "מקווה שאין הומואים בנבחרת איטליה". דה בור :"הומואים לא יודעים לשחק כדורגל"

אנטוניו קסאנו נקנס הערב (שישי) ב-15 אלף יורו על ידי אופ"א, זאת בשל התבטאויותיו ההומופוביות במהלך יורו 2012. כזכור, החלוץ נשאל על השמועות שבסגל האיטלקי יש שני שחקנים דו-מיניים ועוד שני הומואים. בתחילה שאל קסאנו "מה זה מטרוסקסואל?", ולאחר מכן אמר "הומואים? זה העסק שלהם. אבל אני מקווה שאין. אם אני אגיד מה שאני באמת חושב, יהיה בלגן. אם יש הומואים, זאת הבעיה שלהם, לא שלי".

למחרת התקרית התנצל קסאנו וטען כי היה מדובר באי-הבנה: "אני מתנצל מעומק ליבי שדברי גרמו לסערה כל כך גדולה. אינני הומופוב, לא רציתי להעליב אף אחד ואני לא יכול לתהות לגבי החופש המיני של אדם כזה או אחר. רק אמרתי שזו בעיה שלא נוגעת אלי, לא התכוונתי למתוח ביקורת". אופ"א, כאמור, לא עברה על כך לסדר היום, ובחרה להעניש את החלוץ הבעייתי, שעדיין לא ברור היכן יבלה את העונה הקרובה.

אגב, מוקדם יותר בהולנד גרם שחקן העבר ההולנדי ומאמן אייאקס בהווה פרנק דה בור סערה לא פחות קטנה, כשאמר בראיון לתקשורת המקומית: "הומואים לא יודעים לשחק כדורגל, הם לא בנויים לכך מבחינה מוטורית". מספר ארגונים ברחבי הולנד כבר דרשו את התנצלות המאמן, בעוד אחיו, רונאלד, טען כי "לאח שלי אין שום דבר נגד הומואים, זו סתם סערה בכוס מים".

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully