וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמאיו: "דינו אנדלובו היה שחקן גדול גם בעונה שעברה"

מנכ"ל בני יהודה מהלל את החלוץ שעומד לעזוב: "יודעים מה יש לנו בידיים" ומרוצה מהניצחון על שיראק: "אמור להספיק לנו"

קובי אליהו

בני יהודה פתחה אתמול (חמישי) ברגל ימין את הופעותיה בסיבוב המוקדמות השני בליגה האירופית, לאחר שגברה 0:2 על שיראק הארמנית ויצרה לעצמה מקדמה טובה לקראת משחק הגומלין, שייערך בשבוע הבא בעיר גיורמי בארמניה.

אופ"א כבר ערכה גם את החיתוך הראשוני לקראת הגרלת סיבוב המוקדמות השלישי (שישי, 13:00) ובו נקבע כי בני יהודה תוכל לפגוש את גנק הבלגית של אליניב ברדה או את אנורתוזיס הקפריסאית (ניצחה אמש 1:3 את טאלין האסטונית במשחק הראשון), אותה מאמן רוני לוי ובה משחק משה אוחיון. אפשרויות נוספות הן טוונטה ההולנדית (סיימה בתיקו 1:1 עם אינטר טורקו), מטאלורג דונייצק (הביסה 0:7 את צ'ליק המונטנגרית) ופאוק סלוניקי.

הזהובים הציגו אמש יכולת פושרת, ורק שערים של דינו אנדלובו ופדרו גלבאן לקראת הסיום הכריעו את המשחק. מי שייעדר מהגומלין בארמניה הוא הבלם אביב חדד, שספג כרטיס אדום עוד במחצית הראשונה. דן מורי, שלא היה מתוכנן לשחק, נכנס כמחליף בפתיחת המחצית השנייה וצפוי לפתוח גם בגומלין.

בשלב זה עדיין לא ברור מתי תמריא הקבוצה לארמניה, כאשר השאיפה היא לצאת בטיסה ביום רביעי ולחזור ארצה מיד עם סיום המשחק.

דמאיו: "נשחק שם בגובה 1,500 מטר, לא יהיה פשוט"

"החילופים השפיעו על המשחק שלנו", אמר המנכ"ל משה דמאיו, ששחרר הרבה אוויר בסיום המשחק. "גם הכניסה של ניר נחום שעשה משחק טוב וגם הכניסה של עגייב השפיעו על המשחק. אני שמח שהשכלנו לכבוש שני שערים בפרק זמן קצר. פתחנו את המשחק טוב, הגענו להרבה מצבים, לצערי הרב לא השכלנו לכבוש, אבל גם סבלנו מההרחקה של אביב חדד ונותרנו ב-10 שחקנים. היה קשה לנו לפצח את המערך שלהם ב-10 שחקנים, אבל לקראת הסיום הרחיקו להם שחקן והמשחק נפתח", הוסיף דמאיו.

על הקבוצה הארמנית שהקשתה את החיים על בני יהודה אמר המנכ"ל: "הם ממש לא קבוצה קלה. זו קבוצה שקשה לשחק נגדה, רואים שזו קבוצה מאורגנת, הם נמצאים בעיצומה של הליגה, אחרי 15 משחקים ועוד שני משחקים באירופה. זה היה המשחק השלישי שלהם במסגרת האירופית העונה, זה לא היה פשוט. עכשיו צריכים לנסוע לשם והיתרון הזה צריך להספיק לנו בגומלין. אנחנו נצטרך לדעת להבקיע שער חוץ ולגמור את המשחק בארמניה".

דמאיו נשאל האם יתרון בן שני שערים אמור להספיק לקבוצה לעבור שלב והשיב: "אני לא כל כך בטוח. בכדורגל הכל יכול להיות. אנחנו נשחק בגובה של 1,500 מטר, האוויר שם דליל וזה בהחלט לא יהיה פשוט. אנחנו עדיין לא בכושר משחק ולא בכושר גופני מספיק. זו רק תחילת הדרך, אבל 0:2 נותן לנו בהחלט הרגשה טובה לקראת משחק החוץ בכדי לעבור שלב".

מנכ"ל הזהובים התייחס גם לחלוץ דינו אנדלובו שצפוי לעבור בקרוב למכבי חיפה כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט וסיים את המשחק עם שער ובישול: "אנדלובו היה שחקן גדול גם בעונה שעברה. הגיע לכאן ולקח לו קצת זמן להתאקלם ובסופו של דבר הוא עשה סיבוב שני וגם פלייאוף מצוינים. מדובר בשחקן מצוין, אישיות חבל על הזמן ואני שמח שאתמול זה גם בא לידי ביטוי מבחינה מקצועית. הוא כבש שער יפה והגיע למצבים נוספים, הוא בישל גול יפה וזה דינו, אנחנו יודעים מה יש לנו בידיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully