וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוני נדאל: "היו פציעות, אבל זה הרגע הכי קשה של רפא"

דודו ומאמנו של הספרדי שבור בעקבות כך שהמדורג 3 יחמיץ את האולימפיאדה. פרר: "חבל לי", אלמגרו: "מוסר חיבוק גדול"

העובדה שרפאל נדאל לא ישחק באולימפיאדה פגעה קשות בטניסאי בן ה-26. השור ממאיורקה, שכאמור סובל מפציעה בברכיו, הודיע היום (חמישי) שלא יוכל ליטול חלק במשחקים האולימפיים שייערכו במתחם "אול אינגלנד" בלונדון. מי שנשמע מאוכזב מאוד מההודעה של המדורג שלישי בעולם היה דודו ומאמנו טוני נדאל, שהתראיין הערב וביכה את מצבו של אחיינו, שכזכור נבחר לשאת את דגל ספרד בטקס הפתיחה, אך כבר לא יזכה לעשות את זה בלונדון.

"רפא ממש רצה לשאת את דגל ספרד בטקס הפתיחה, לזכות במדלית זהב נוספת ולייצג בכבוד את ספרד כולה", אמר טוני נדאל, "רפא כבר עבר תקופות קשות ופציעה רצינית, אבל אני חושב שזה הרגע הגרוע מכל. הכאב כל כך חזק". חברו של נדאל והמדורג חמישי בעולם דויד פרר, שיהיה המדורג מספר אחת של ספרד בטורניר, אמר: "חבל לי על רפא, אבל הכי חשוב שהוא יחלים ומהר. זו התכונה הכי טובה שלו".

גם הטניסאי הספרדי מספר שלוש ניקולאס אלמגרו התייחס לנדאל ואמר: "מאמינים בך!! מאחל את כל הטוב שבעולם למדורג מספר אחת שלנו, רפאל נדאל ומקווה שהוא יחזור מהר. אני מוסר לו חיבוק גדול ואת כל העידוד האפשרי". טניסאי העבר אמיליו סאנצ'ס ויקאריו אמר: "זו פציעה כל כך כואבת מבחינת נדאל, במיוחד כשהיא במהלך השנה. אני משוכנע שרפא יתגבר על זה ויסיים את השנה מצוין".

נשיא איגוד הטניס הספרדי חוסה לואיס אסקנואלה אמר: "אלה החדשות הכי גרועות שיכולנו לקבל. רפא הוא תמיד דוגמה למצוינות בשביל כולם עם הנוכחות והצניעות שלו, שגורמים לו להיות קשה להחלפה. אני יכול רק לאחל לו חזרה מהירה והרבה בריאות". אסקנואלה אמר שהוא בוטח גם בטניסאים שייצגו את ספרד בהיעדרו של נדאל: "גם בלי רפא יש לנו שחקנים נהדרים שייתנו הכל כדי להגיע הכי רחוק שאפשר".

אולימפיאדה לונדון 2012 בוואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully