וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איסינבאייבה: "מעריכה את המדליות הרבה יותר מבעבר"

הקופצת במוט הרוסיה חולמת על מדלית זהב שלישית ברציפות ומודה: "הייתה לי תקופה קשה, כך שלזכות במדליה יהיה מיוחד"

הקופצת במוט ילנה איסינבאייבה מתכוננת לאולימפיאדת לונדון בתקווה לשמור על מדליות הזהב, בהן זכתה באתונה ובבייג'ינג. הקופצת הרוסיה בת ה-30 אומרת שזכייה בזהב תהיה מבחינתה מתוקה יותר משתי הזכיות הקודמות בשל התקופה הקשה שעברה בשנים האחרונות.

איסינבאייבה מקווה למעשה לקבוע היסטוריה ולהפוך לאישה הראשונה שזוכה בשלוש מדליות זהב ברציפות במסלול האולימפי. זאת לאחר שהיא חזרה לכושר השנה בעקבות חוסר מזל. באליפות העולם ב-2009 בברלין היא לא הצליחה לעבור כל גובה ועזבה את האצטדיון בדמעות, בעוד בשנה שעברה היא סיימה במקום השישי בדרום קוריאה. לאחר הכישלונות הללו, החליטה איסינבאייבה לחזור למאמן הילדות שלה יבגני טרופימוב, מה שעזר לה לחזור לכושר טוב כשקבעה שיא אישי באולם במרץ וזכתה באליפות העולם באולמות באיסטנבול.

"עכשיו אני מעריכה את כל מדליות הזהב שלי הרבה יותר ממה שהערכתי אותם לפני כן", אמרה איסינבאייבה בראיון לטלגרף הבריטי, "בעבר, היה קל מאוד לנצח ולקבוע שיאי עולם, אבל עכשיו כשאני מתבגרת אני לומדת להעריך את זה יותר. הייתה לי תקופה קשה בעבר. היה שינוי גדול בחיים שלי ואז חזרתי למאמן הראשון שלי. היה ממש קשה, כך שלזכות במדליה בלונדון יהיה מיוחד מאוד בשבילי".

אולימפיאדה לונדון 2012 בוואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully