וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה האירופית: 26 דקות לאוחיון בניצחון אנורתוזיס

הקבוצה של רוני לוי ניצחה 1:3 בחוץ את לבאדיה טאלין. אימון: שערים לשכטר ו-ורמוט בניצחון לאוטרן, צמד לזהבי בפאלרמו

מכבי נתניה ובני יהודה הן לא הנציגות היחידות של ישראל בסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית. הערב (חמישי) הצליחה אנורתוזיס פמגוסטה, אותה מאמן רוני לוי, לנצח 1:3 באסטוניה את לבאדיה טאלין וכמעט הבטיחה לעצמה את המקום בשלב הבא, עוד לפני הגומלין במגרשה בשבוע הבא. משה אוחיון ערך בכורה רשמית באנורתוזיס כשנכנס כמחליף בדקה ה-64. את השערים כבשו עוד לפני ז'וליאנו ספדאסיו הברזילאי (45 בפנדל), ריקרדו לאבורדה הקולומביאני (55) וטוני קאלבו הספרדי (62). איגור מורוזוב צימק שמונה דקות לפני הסיום.

ישראלי נוסף שרשם הערב דקות בכורה העונה במדי קבוצתו הוא שלומי ארבייטמן. חלוץ גנט החליף בדקה ה-73 את רוג'רס קולה, ששיחק בעונה שעברה במ.ס. אשדוד, והיה שותף ל-0:1 של הבלגים מול דיפרדאנז' מלוקסמבורג.

עוד בסיבוב המוקדמות השני: קבוצת המיליונים של אנז'י מחצ'קאלה, עם סמואל אטו בהרכב, ניצחה 0:1 את הנובד ההונגרית. ז'וסיליי הבקיע את שער הניצחון בדקה ה-22.

*** קייזרסלאוטרן ניצחה 1:3 את קוגה, שירדה לליגת המשנה בדנמרק בעונה החולפת. שני הישראלים, גילי ורמוט (60) ואיתי שכטר (פנדל, 65), כבשו. ורמוט שיחק 76 דקות, שכטר השלים 90 דקות.

*** ערן זהבי כבש צמד בניצחון המוחץ 0:14 של פאלרמו על קבוצת חובבים בפתיחת מחנה האימונים שלה. הקשר הישראלי עשה זאת בדקות 69 ו-76, פבריציו מיקולי הרשית רביעייה כבר במחצית הראשונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully