וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טייסון גיי: "צריך לרוץ 9.7 או פחות כדי לזכות במדליה"

האמריקני מציב רף גבוה לפני האולימפיאדה ונשמע נרגש במיוחד: "כל יום אני שואל מישהו עוד כמה זמן נותר למשחקים"

האצן האמריקני טייסון גיי ממשיך בהכנותיו לקראת האולימפיאדה. הערב (חמישי) הוא העניק ראיון לסוכנות הידיעות רויטרס, בו דיבר על השאיפות שלו במשחקים בלונדון ועל איזו תוצאה תספיק לו כדי לזכות במדליה. "אני מאמין שאפילו 9.8 שניות עלולות לא להספיק כדי לזכות במדליה", אמר גיי, "צריך לרוץ לפחות 9.7 שניות כדי להבטיח מדליה וזה פשוט מדהים".

עד כה היה אצן אחד בהיסטוריה שהצליח לרוץ 9.7 שניות או פחות בגמר אולימפיאדה וזה היה כמובן יוסאין בולט הג'מייקני באולימפיאדת בייג'ינג 2008, שם הוא קבע תוצאה של 9.69 שניות. אל המקום השני הגיע אז ריצ'רד תומפסון מטרינידד וטובאגו, שקבע 9.89 שניות. כעת, יש מספר פייבוריטים לריצת 100 המטר, כשפרט לבולט יש כמובן את בני ארצו יוהאן בלייק ואסאפה פאוול, ג'סטין גטלין האמריקני וגיי עצמו.

האמריקני נשמע נרגש במיוחד לקראת ההתמודדות המרתקת הזו: "מדהים לחשוב שיש ארבעה או חמישה אתלטים שיכולים לקבוע תוצאה של 9.7 שניות ומטה במירוץ אחד. אני בעצמי מרגיש הרבה ביטחון עצמי לקראת האולימפיאדה. בכל יום אני שואל מישהו עוד כמה ימים נותרו עד פתיחת האולימפיאדה. אני לא מפסיק לחשוב על זה. אני מאמין שיש לי סיכוי לזכות במדלית זהב. אני בטוח שאוכל לרוץ 9.7 שניות או טוב יותר. אני לא חושב שיש לי ברירה אחרת".

אולימפיאדה לונדון 2012 בוואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully