וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לונדון 2012: השביתה תקלקל את הפתיחה?

נהגי הרכבות והפקידים בביקורת הדרכונים מתכננים לשבות יום לפני הפתיחה. שר התרבות הבריטי: "זה לחלוטין לא מתאים"

אם מזג האוויר ההפכפך, איומי הטרור הבלתי נגמרים ובעיות בארגון לא הספיקו למארגנים של אולימפיאדת לונדון 2012, מגיעה עתה בעיה נוספת. הערב (חמישי) נודע כי יממה לפני פתיחת המשחקים, צפויים נהגי הרכבות והפקידים בביקורת הדרכונים להכריז על שביתה של יום אחד, כמחאה על תנאי הפנסיה שלהם. הדבר צפוי לשתק לחלוטין את הגעתם של עשרות אלפים לעיר הבירה האנגלית, ולפגוע קשות באירועי הפתיחה.

"הם מתכננים שביתה באחד הימים הקריטיים ביותר עבור אנשים שמגיעים למדינה לאולימפיאדה", אמר שרת הפנים, תרזה מיי. "הם מסתכנים בפגיעה בהנאה של אנשים שמגיעים לבריטניה, ואנחנו כמובן נוציא צווי מניעה לשביתה הזו, בכדי שנוכל לאפשר לאנשים כניסה חלקה למדינה ככל האפשר". מדובר באירוע נוסף בשיבושים שחווה הועדה המארגנת של האולימפיאדה, שנאלצה לקרוא לאלפי חיילים שיסייעו באבטחה לאחר שמשא ומתן עם חברת אבטחה פרטית לא יצא אל הפועל.

שר התרבות הבריטי, ג'רמי האנט התייחס לרצף התקלות האחרון ואמר: "אני דווקא חושב שהתהליך היה חלק יחסית. כמובן שיהיו מספר תקלות בדרך כשיש פרוייקט בסדר גודל שכזה, אבל המוראל של הספורטאים גבוה והם התקבלו בצורה נהדרת בכפר האולימפי". על השביתות הצפויות אמר האנט: "זה לחלוטין לא מתאים למצב הרוח הבריטי. זה הרגע בו הציבור הבריטי רוצה להראות את הפנים הטובות ביותר שלו לעולם, ורוב הציבור לא מעוניין בשביתות הללו".

אולימפיאדה לונדון 2012 בוואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully