וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראסל מארק לא הורשה לישון עם רעייתו בכפר האולימפי

הקלע האוסטרלי לא יוכל ללון עם אשתו הקלעית, לורין, ועורר מהומה: "אנחנו מופלים לרעה בגלל היותנו הטרוסקסואלים"

הקלע האוסטרלי ראסל מארק מתכנן להתגנב לפגישות עם רעייתו הספורטאית במהלך האולימפיאדה, לאחר שהשניים לא קיבלו אישור ללון בחדר משותף בכפר האולימפי. מארק בן ה-48, שזכה במדלית זהב באולימפיאדת אטלנטה 1996 ומדלית כסף בסידני 2000, השתתף כבר בשש אולימפיאדות ומתמחה בירי עם מעצור כפול.

למרות זאת, הוא זכה לכותרות רק לאחר שהוועד האולימפי האוסטרלי לא אישר לו ללון יחד עם רעייתו לורין, שהיא בעצמה קלעית. הוועד האולימפי האוסטרלי טען שבמידה שהזוג ילון ביחד, תיגרם חוסר נוחות לשאר הספורטאיות האולימפיות במשלחת.

"ניסיתי לסדר את העניין והפסדתי", אמר מארק במסיבת עיתונאים, "אני מניח שזה כמו קריקט. אתה יכול להגניב כדור אחרי שלא נתפסת מאחור. אתה יכול להתווכח, אבל בסופו של יום תצטרך לוותר. ויתרתי וכנראה שאחצה את המסדרון לחדר של לורין איכשהו. לפי מה שאני יודע, זה לא בלתי חוקי, פשוט אצטרך לצאת משם לפני עלות השמש". מארק יחלוק חדר עם מי שזכה בעבר בשתי מדליות זהב, מייקל דיימונד, עליו אמר: "הוא לא נראה טוב כמו לורין או נעים כמוה. בסופו של דבר אני כאן כדי לירות במטרות ולא כדי להתווכח מי הולך לישון עם מי".

בנוסף, מארק משך לא מעט אש כשאמר שרעייתו והוא מופלים לרעה בגלל היותם הטרוסקסואלים והגיב לסיקור המורחב סביבו: "הרבה זוגות של הומואים במשלחות האולימפיות ישנו ביחד. לרוע המזל, אף אחד אחר עדיין לא עשה משהו טיפשי, כך שאני בכותרות. בטוח מישהו יעשה משהו טיפשי בקרוב וזה ירחיק אותי מעט מהכותרות. אני רק יכול לקוות שזה יקרה היום. אני מקווה שזה יהיה מישהו ממדינה אחרת".

אולימפיאדה לונדון 2012 בוואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully